021-41454

مرکز خرید dufferin mall تورنتو

مرکز خرید dufferin mall تورنتو

مرکز خرید dufferin mall تورنتو

مرکز خرید dufferin mall تورنتو

این مرکز خرید یکی از مراکز خرید پر طرفدار تورنتو در تور کانادا می باشد. این مرکز خرید در قسمت غربی خیابان duffrrin و بین خیابان sylvan و croatia و در محله روستای brockton واقع شده است. در این مرکز خرید می توانید کلیه لوازم مورد نیاز خود مانند: پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و زیور آلات را بیابید.

قیمت محصولات در این مرکز خرید بسیار مناسب می باشد و بسیاری از گردشگران در تور کانادا این مکان را برای خرید خود انتخاب می کنند. این مرکز خرید در زمینی به مساحت 52700 متر مربع بنا شده و دارای 120 مغازه و فروشگاه است.

تا قبل از تاسیس این مرکز خرید زمین آن از سال 1907 تا 1955 محلی برای مسابقات اسب دوانی بود و بعد ها در سال 1956 اولین مرکز خرید در این منطقه تاسیس شد که نام آن در ابتدا Dufferin Plaza Shopping Centre نامیده می شد اما بعد ها نام آن به Dufferin Mall تغییر یافت.

مرکز خرید dufferin mall تورنتو

مرکز خرید dufferin mall تورنتو

این مرکز خرید همچنین دسترسی خوبی برای گردشگران تور کانادا دارد و در نزدیکی مترو قرار گرفته است. از امکانات این مرکز خرید می توان به رستوران و کافی شاپ های آن اشاره کرد که گردشگران در تور کانادا می توانند پس از خرید و بازدید برای صرف غذا و استراحت به رستوران های آن مراجعه نمایند. همچنین گردشگران تور کانادا می توانند برای اطلاعات بیشتر از چگونگی سفر از قسمت درباره تورنتو نیز دیدن نمایند.

لینک های مرتبط:

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :