021-41454

فروشگاه لامبورگینی در دبی

فروشگاه لامبورگینی در دبی

فروشگاه لامبورگینی در دبی »

دبی شهریست که در ان انواع خودرو های مدل بالا و لوکس را میتوانید بیابید و به علت علاقه ی اهالی این شهر به ماشین های لاکچری بسیاری از شرکت های خودرو سازی مطرح جهان در این شهر نمایندگی دارند تا مشتریان خوش سلیقه و تنوع طلبشان در دبی به انوع خودرو های شرکت دسترسی داشته باشند. این فروشگاه در این شهر که در حقیقت بزرگترین فروشگاه لامبورگینی در جهان نیز میباشد نظر بسیاری را به این شهر جلب کرده است.

شرکت ایتالیایی لامبورگینی این شرکت خوردو ساز به نام و مشهور در جهان بزرگ‌ ترین و مدرن‌ ترین مرکز فروش و البته خدمات پس از فروش لامبورگینی را در شهر دبی باز گشایی کرد .وجود این نمایندگی در شهری که ماشین های پلیسش فورد و فراری میباشد و اهالی بر بالاترین مدل های پورشه و لامبورگینی سوار هستند دور از انتظار نمی‌باشد.

ساختمان فروشگاه بزرگ لامبورگینی در دبی در زمینی بزرگ در ۳ طبقه مجزا و با زیر بنایی در حدود ۱۷۶۵ متر مربع بنا شده است و محیطی بزرگو مناسب برای قرار دادن انوع طرح ها و مدل های زبای خودرو ی لامبورگینی میباشد.مدیر شرکت خودرو ساز لامبورگینی اعتقاد دارد سایر نمایندگی های فروش این شرک نیز نیاز به زر بنایی بزرگ مانند این فروشگاه دارند تا بتوانند تنوع مدل های بالایی را در اختیار مشتری سریعا بگذارند.

نمایندگی شرکت لامبورگینی در شهر دبی جالب است بدانید که تنها یک مرکز فروش خودرو و خدمات پس از فروش ان به شمار نمی اید و در حقیت بخش بزرگی از طبقه ی اصلی این فروشگاه برای فروش و عرضه ی انواع محصولات تبلیغاتی شرک لامبورگینی که متنوع هستند اختصاص داده شده است. از جواهرات بدل تا تیشرت و لیوان و …… لذا در سفرتان به این شهر بازدیداز این مکان را از دست ندهید.

[su_button url=”/تور-عرب-هلث/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]تور نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی[/su_button]

[su_button url=”/اطلاعات-تور-دبی/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]تور دبی[/su_button]

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :