021-41454

بازار بزرگ استانبول

بازار بزرگ استانبول

بازار بزرگ استانبول

استانبول یکی از بزرگترین و قدیمی ترین بازارهای جهان را دارد که بزرگ بازار که به صورت محلی کاپلی کراسی شناخته می شود. این بازار در میان بازدید کنندگان و مردم محلی بسیار محبوب است؛ زیرا بیش از 4،000 مغازه و نزدیک به 11 دروازه در آن وجود دارد و دارای 60 خیابان در داخل بازار است. بازار بزرگ بین مساجد نوروزمانیه و بیزی در منطقه گسترش یافته و در داخل شهر دیواره قدیمی قرار دارد.هنگامی که به بازار می روید به اطراف بازار دقت کنید و مکان ها را به یاد بسپارید  و اگر گروه می روید، بهتر است که در هنگام خرید در بازار کنار هم بمانید. یک مکان بسیار شلوغی است

اگر قصد خرید دارید، وقت خود را به صورت درست برنامه ریزی کنید.از بازار پرجنب وجوش و از محصولات سنتی ترکیه مانند ادویه جات و فرش  و .. لذت ببرید دربازار قدم بزنید و ازبازار و محصولاتش و ساختمان قدیمیش عکس بگیرد و همچنین سوغاتی ها را در اینجا خریداری کنید. بازار بزرگ مکان وسیعی از محصولات تولید شده توسط هنرمندان ماهر است. در بازار بزرگ ,بازار کالاهای معتبر ترکیه مانند سفال، ادویه جات، برنج، لامپ های شیشه ای رنگی و چراغ، منسوجات، جواهرات و فرش وجود دارد. پس از خرید، شما می توانید یک نوشیدنی  که در کافه سارک در بازار قرار دارد میل کنید.

آدرس: خیابان بیضت، 34126 Fatih / İstanbul، Turkey

ساعات شروع به کار: دوشنبه تا شنبه (9 صبح تا 7 بعد از ظهر)، روز یکشنبه و تعطیلات عمومی تعطیل است

تیم یزدان گشت سفیران از ابتدای راه مشاوره و جمع اوری مدارک ویزا کانادا در کنار شما عزیزان میباشد . و با تکیه بر دانش و تجربه خود مدعی هستیم .بالاترین شانس دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا را در ارائه پرونده به یزدان گشت سفیران خواهید داشت.

تور استانبول

تور ترکیه

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :