021-41454

پارک القوز دبی

پارک القوز دبی

پارک القوز دبی

پارک القوز دبی

منطقه القور در غرب شهر دبی واقع شده است.

این منطقه در شمال به الوصل و در غرب به ام الشیف، المناره و الصفا می رسد که یک مثلث بزرگ بین خیابان های الخیل و شیخ زائد تشکیل می دهد.

القوز بیشتر شامل مناطق مسکونی در شمال شرق و منطقه اقتصادی در جنوب غرب می باشد که هر کدام چهار بخش دارند.
مناطق مسکونی القوز 1،2 و 4 میزبان خانواده اهای اماراتی با خانه های بزرگ و طراحی منحصر به فرد هستند و در نزدیکی مقاصد محبوبی چون پارک صفا و بیزینس بی قرار دارند.

منطقه تازه تاسیس القوز 2 (2012) در جنوب خیابان الخیل روبروی میدان قرار داشته و تنها منطقه خارج از مثلث یاد شده به شمار می رود.

این منطقه میزبان پارک برکه ای جدید القوز می باشد.

 

القوز 3، منطقه ای صنعتی به شمار می رود.

مناطق صنعتی 3،2،1 و 4 القوز در جنوب غربی مثلث واقع شده اند و توسط شهرداری دبی و به عنوان منطقه اقامتی صنعتی در حال ساخت و ساز می باشند. القوز به خاطر داشتن انواع گالری های هنری اش مشهور می باشد.

خیابان السرکال که در القوز واقع شده، امروزه یکی از مکان های قابل توجه برای هنر های معاصر، بعد از ورود گالری هنر های معاصری مثل Carbon 12 دبی، و سپس گالری Isabelle Van den Eynde، گالری هنر سبز،  به شمار می رود.

خیابان السرکال همچنین میزبان اولین موزه خصوصی منطقه، یعنی موزه Salsali ، و همچنین گالری های هنری و کافی شاپ های متعدد می باشد.

از نکات خوب این پارک عدم اخذ ورودی و امکانات خوب و مناسب است. حتی می توان به صورت رایگان از پارکینگ این پارک هم استفاده نمود اما حیوانات خانگی اجازه ی ورود به پارک را ندارند.

ساعت بازدید: ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :