021-41454

انواع ویزا شینگن

انواع ویزا شینگن

انواع ویزا شینگن

انواع ویزا شینگن

ویزای شنگن دارای چهار نوع مختلف است که در خود ویزا  از طریق چهار حرف الفبای انگلیسی (A B C D) مشخص شده است.

ویزای (A). ویزای ترانزیت. مسافر حق خارج شدن از فرودگاه را ندارد و فقط میتواند در یکی از فرودگاههای شنگن هواپیمای خود را عوض کرده و رهسپار کشوری در خارج از شنگن گردد.
مثال: فردی ایرانی دارای اقامت یا ویزای آمریکا که در فرودگاه یکی از کشورهای شنگن بتواند هواپیمای خود را به مقصد آمریکا عوض کند.
ویزای (B). ویزای عبور. مسافر فقط حق دارد از فرودگاه خارج شده و از شنگن بعنوان منطقه عبوری استفاده کرده تا از طریق زمینی خود را به کشور دیگر غیر شنگن برساند. مسافر حق توقف غیر ضروری در شنگن را ندارد. مثال: یک ایرانی مقیم روسیه که عازم ترکیه است از طریق مرز زمینی وارد شنگن شده و بصورت عبوری از طریق زمینی خود را به ترکیه برساند.
ویزای ©. ویزای بازدید: معمولی ترین نوع ویزا که اکثر ایرانیان نیز با آن وارد شنگن میشوند. میتواند حداکثر دارای 90 روز “اعتبار” و حداکثر 90 روز “روزهای مجاز” باشد.
ویزای (D). ویزای بلند مدت. معولا برای اشخاصی مانند تجار و مانند آن صادرمیشود که به دلایل ویژه مثلا بازرگانی مجبورند در طی سال بارها به شنگن وارد و از آن خارج شوند. “مدت اعتبار” ویزای از نوع “D” میتواند تا یک سال باشد اما حداکثر “روزهای مجاز” آن همان 90 روز است.

ایرانیانی که از ایران جهت مسافرتهای توریستی و نیز بازدید از عزیزانشان به سوئد مسافرت میکنند, چنانچه مایل باشند مدت بیشتری از اعتبار ویزای و روزهای مجاز مندرج در ویرا در سوئد بمانند و مدت ویزایشان در سوئد نیز تمام شده باشد میتوانند (و باید) به اداره مهاجرت مراجعت کرده و تقاضای اقامت برای دیدار کنند. اما هزینه بسیار گران می باشد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا شینگن

وقت سفارت شینگن

مطالب مرتبط

هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان هتلی 4 ستاره و مجلل و لوکس واقع در مرکز شهر ایروان و در میدان جمهوری شهر ایروان ارمنستان قرار گرفته است و در فاصله 5 دقیقه ای از ایستگاه مترو میدان جمهوری و فاصله یازده کیلومتری تا فرودگاه بین المللی زوارتنوتس را نیز دارد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :