021-41454

انواع دسر خوشمزه اروپا

انواع دسر خوشمزه اروپا

انواع دسر خوشمزه اروپا

انواع دسر خوشمزه اروپا

شیرینی دانمارکی : این نوع شرینی از لایه های نازک خمیربه همراه کره دارچین کاسترد می باشد . و جز شیرینی های محبوب دانمارک میباشد .

تیرامیسو : یکی از معروفترین دسرهای ایتالیا است که با طعم قهوه محبوبیت زیای دارد . این دسر از بیسکویت لیدی فینگر که قبلا در قهوه فرو برده شده همراه با کرمی خواص که بصورت لایه لایه چیده میشود تهیه میگردد . طعم این قهوه بسیار لذت بخش می باشد .

کرم بروله : این کرم بی نظیر یکی از دسرهای معروف در جهان می باشد . دارای ترکیبی خواص از کرم کاستارد با رویه ای کاراملی می باشد .

پودینگ استیکی تافی : دسری خوشمزه که اصالتا اسکاتلندی می باشد . این دسر متشکل از کیک خیس با خرمای ریز شده تهیه می شود که روی ان را با سس تافی میپوشانند .

لوکومارس : یک نوع دسر یونانی میباشد . این شیرینی کوچک از خمیر سرخ درست میشود و در عسل یا شربت و گاها کنجد غلتانده میشود .

پای سیب : یک عصرانه سالم با طعم فوق العاده میباشد . طعم سیب با عطر عالی دارچین شما را مدهوش میکند . این دسر خوشمزه را در همه ی جای هلند میتوانید پیدا کنید .

کیک شاهزاده خانم : یکی از دسرهای اصیل و سنتی کشور سوئد می باشد . از لایه های کیک اسفنجی تمشک و خامه تازه تهیه میشود .

باقلوا : خمیر لایه لایه پرشده با پسته و دانه کاج و بادام ویا گردو پیچیده شده در خمیر فیلو میباشد . باقلوا دسر معروف بالاخص  در مدیترانه و خاورمیانه میباشد .

ساکر تورته : کیک شکلاتی معروف در سرتاسر جهان با بافتی شامل مربای زرد الو و تزیین شده با خامه میباشد که اولین بار در هتل ساکر شهر وین (1893)تهیه شده است .

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

وقت سفارت شینگن

ویزا توریستی شینگن

 

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :