021-41454

ایتالیا کارناوال های ایتالیا

ایتالیا کارناوال های ایتالیا

ایتالیا کارناوال های ایتالیا

ایتالیا کارناوال های ایتالیا

ایتالیا کشوری زیبا و توریستی میباشد.این کشو با مساحت کم بیش از نیمی از اثار هنری و میراث فرهنگی جهان را در خود دارد.ایتالیا با تاریخی پر فراز و نشیب و پر ماجرا دارای فرهنگی غنی و تمدنی دیرینه میباشد که سبب شده بسیاری اعتقادات اداب و رسوم در این کشور وجود داشته باشد.
یکی از مراسم مهم در کشور ایتالیا کارناوال های ایتالیا میباشد.

این ایام ایامی خاص و ویژه میباشد که در ان از نوشیدنی دسرهای بی نظیر ایتالیای اثری وجود ندارد.حرف های زشت و ناپسند در کارناوال ایتالیا بیان نمیشود و از لذائذ روزمره دوری میشود.این ایام که چهل روز میباشد به نام کوارزیمایاQuaresimaخوانده میشوند که از لغت کوادراجزیما به معنای چهل روز اقتباس شده است .این ایام از روز چنری اغاز و تا عید پاک ادامه دارد.
ایتالیایی ها برای امادگی برای این ایام پرهیزگاری از چندین هفته قبل تر ظروع به برپایی جشن و اناع کارناوال میکنند .کارناوال های زیبا و دیدنی با رنگ و زیبایی که افراد با نمایش های بالماسکه و موسیقی به شادی و پایکوبی میپردازند.
کارناوال های ایتالیا بسیار دیدنی و جذاب است و سراسر پر از رنگ شادی و زندگیست بسباری از گردشگران زمان سفر خود را مصادف با برپایی این کارناوال های زیبا میکنند .

فستیوال
Historic Regatta:

زمان برگزاری این فستیوال  اولین یکشنبه در ماه سپتامبر می باشد و در شهر ونیز برگزار می شود.

این فستیوال از سال 1489 به وجود امده است و تمام مردم شهر ونیز لباس های ان دوره بر تن می کنند .در اصل این فستیوال به مناسبت بزرگداشت کاترینا کورتانو، همسر پادشاه قبرس است.در این جشن 4 مسابقه برگزار می شود که اصلی ترین مسابقه در ان کارولینا است

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :