021-41454

اسکناس در ایتالیا

اسکناس در ایتالیا

اسکناس در ایتالیا

اسکناس در ایتالیا

ایتالیا کشور زیبایی است.این کشور با مساحتی کم میزبان میلیون ها توریست و گردشگر هر ساله میباشند که از سراسر کره خاکی به ایتالیا می ایند.ایتالیا دارای اثار فرهنگی و باستانی زیبا و بی نظیر و سواحل بسیار خاصی است .سواحل ایتالیا دارای شن هایی سفید و طلایی و ابهای زلال و زیبایی میباشد این کشور دارای هتل های بسیار زیبا و لوکسی می باشد .

هتل های این کشور انواع امکانات تفریحی و رفاهی را در خود دارند اما در کشور ایتالیا از کارت اعتباری استفاده کنیم یا از اسکناس؟اسکناس در ایتالیا محبوبیت زیادی دارد.
اسکناس در ایتالیا و در میان مردم کشور ایتالیا دارای محبوبیت بالایی میباشد .کاسبان و مغازه داران ایتالیا به معامله ها به روش قدیمی سنتی علاقه دارند و در ازای کالا ها و اغذیه ی فوخته شده ترجیح میدهند که شما اسکناس های رنگی و زیبای ایتالیایی را بهشان بدهید مخصوصا اگر قیمت اجناس بالای بیست یورو باشد انگاه کارت اعتباری را قبول نمیکنند.

این کشور شما را مجذوب خود میکند مردمان خونگرم و مهمان نوازش و کافه های شلوغ و گرمش همگی شما را جذب میکند تا در این کشور به گشت و گزار بپردازید.غذا های لذیذ و بی نظیر ایتالیایی مانند انواع پاستا و پیتزا با عطر و طعمی بی نظیر هر رهگذری را برای میل کردن وعده ای به رستوران فرا میخواند.

اسکناس در ایتالیا را در کیفتان بگذارید و در کوچه های زیبای ایتالیا گردش کنید از کارهای دستی زیبای شهر های ایتالیا به عنوان یادگاری و سوغات خرید کنید و البته بستنی و غذاهای لذیذ این کشور را از یاد نبرید.لازم نیست زیاد پول نقد به همراه خود ببرید تنها برای یک گردش کافیست و باقی پول خود را در گاو صندوق هتل بگذارید.
اژانس یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادری متخصص در زمینه های پیکاپ ، اخذ ویزا و وقت سفارت یاری رسان و راهنمای شما میباشد.منتظر تماس شما هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :