021-41454

ارواح جنگل ویچ وود

ارواح جنگل ویچ وود

ارواح جنگل ویچ وود

ارواح جنگل ویچ وود

جنگل ویچ وود یک جنگل زیبا در انگلیس است که در گذشته بسیار پهناور تر و وسیع تر بود اما به مرور زمان زمین های اطراف آن تغییر کاربری داد و ساخت و ساز هایی در اطراف آن آغاز شد و باعث شد که از گستردگی این جنگل کاسته شود درباره جنگل ویچ وود حرف هایی زده می شود که گویا این جنگل در تسخیر ارواح قرار گرفته است.

شاید چنین چیزی در واق وجود داشته باشد اما نمی توان این موضوع را نادیده گرفت که شایعات هم به آن دامن زده انددر این متن می خواهیم به بعضی از حواشی درباره جنگل ویچ وود بپردازیم.

شایع‌ترین رخدادهای ماورایی این جنگل شنیدن صدای حیوانات در اواخر بعد از ظهر است، اما مدرکی از حضور هیچ حیوانی در آن محدوده در دست نیست.

 

بازدیدکنندگان همچنین از مشاهده‌ی کودکان گریان صحبت کرده اند.

هم چنین مردم  از تجربه‌ی دستانی جستجوگر صحبت می‌کنند که حین سواری یا پیاده روی در این منطقه‌ی جنگلی ترسناک، شانه‌های آنها را لمس کرده است.

از سوی دیگر یک روح به نام «ایمی رابسارت» (Amt Robsart) نیز دیگر عامل جذابیت این جنگل است که ظاهرا در زمان حیات خود با فردی به نام «رابرت دودلی» (Robert Doudly) از نجبای معروف انگلیسی ازدواج کرد، اما بعدها او به دلیل شکستگی گردن و طی حادثه‌ای مشکوک کشته شد.

ظاهرا او بعدها هنگامی که شوهرش در حال شکار در جنگل ویچ وود بوده پیش رویش ظاهر شده و به او می‌گوید که ظرف مدت ده روز به او خواهد پیوست.

به دنبال این ماجرا شوهر او بیمار می شود  و سرانجام در همان زمان تعیین شده روح همسرش جان می‌سپارد.

باور برای این است هر کسی با روح این زن مواجه شود به سرنوشتی مشابه دچار خواهد شد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :