021-41454

اثار هنری فلورانس

اثار هنری فلورانس

اثار هنری فلورانس

اثار هنری فلورانس

این شهر به خاطر حفظ بافت قدیمی اش همواره یکی از قابل توجه ترین شهرهای اروپا از دید گردشگران بوده است . فلورانس هم اکنون پایتخت ناحیه توسکانی ایتالیا است . شهر فلورانس از سال 1865 تا 1870 پایتخت پادشاهی ایتالیا بوده است .

در سده های میانه فلورانس کانون بازرگانی و امور مالی اروپا بوده و بعدها رنسانس ایتالیا از این شهرشروع شد . خاندان مدیچی سال های طولانی در شهر فلورانس فرمانروایی داشتند . انواع هنر به ویژه معماری و تندیسگری در شهر فلورانس جایگاه خاصی داشته و دارد به طوری که این شهر را به یکی از مهم ترین مراکز هنری اروپا تبدیل کرده است . فلورانس هم چنین دارای بیش از چهل موزه و نگارخانه ی هنری می باشد .

از جمله می توان به گالریا دلیی اوفیتزی و پالاتز و پیتی اشاره کرد .
قرار گرفن فلورانس در دره کوه و در کنار رود ارنو ریبایی هایش را چندین برابر کرده است .

مرکز شهر باستانی فلورانس که میراث جهانی یونسو به شمار می ایدجز دیدنی ها جذاب فلورانس به حساب می اید . دور این فسمت از شهر دیوارهایی قدیمی کشیده شده تا از شاهکارهای هنر و معماری ان محافظت کند .

این بناها و مجسمه ها انگار هر لحظه داستان های هنر جنگ و زندگی را برای گردشگران زیاد این شهر تعریف می کنند . نماد زیبای شهر کلیسای جامع فلورانس (دونمو) است . وارد کلیسا که می شوید 464 پله ی عجیب و باریک را باید طی کنید تا به بالای گنبد برسید . منظره ی شهر از بالای ان به قدری است که به بالا رفتن از ان همه پله می ارزد . کنار کلیسا هم برج ناقوس ( کامپانیله دی جوتو) واقع شده است .
فلورانس شهر موزه‌ها، آثار هنری و گالری‌های نقاشی است.

یکی از موزه‌هایی که دیدنش همیشه توصیه می‌شود، گالری اوفیتزی است که جز قدیمی‌ترین و معروف‌ترین موزه‌های نقاشی دنیا می باشد . تعداد آثار و تنوع سبک‌های نقاشی موزه گیج‌کننده است و دارای ساختمان بسیار زیبایی است .

موزه‌ی آکادمیا، خانه‌ی مجسمه‌ی معروف داوود، شاهکار میکل‌آنژ است. تندیس مرمری داوود از شاهکارهای هنری عصر رنسانس محسوب می‌شود و آن‌قدر بی‌نظیر است که گردش‌گران زیادی را به گالری آکادمیا می‌کشاند. دو بدل از این مجسمه در دو جای دیگر شهر نیز وجود دارند: بالای تپه‌ی میکل‌آنژ (که دیدن شهر از بالای آن بسیار رویایی‌ست) و میدان سینیوریتا.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :