021-41454

هتل د گریتی پالاس

هتل د گریتی پالاس

هتل د گریتی پالاس

هتل د گریتی پالاس

ونیز شهری رویایی و بی‌مانند است که گردشگران بسیاری آرزوی سفر به این شهر زیبا در کشور ایتالیا را دارند؛ هتل‌های 5 ستاره و لوکس در این شهر، اقامتی همچون پادشاهان را برای مهمانان خود فراهم می‌سازد امروز شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری یزدان گشت سفیران که مرکز تخصصی خدمات ویزای ایتالیا میباشد شما گردشگران عزیز را با هتل د گریتی پالاس آشنا میکند همواره با یزدان گشت سفیران سفر کنید و سفری خاطره انگیزی داشته باشید.

هتل د گریتی پالاس مانند قصری باشکوه و 5 ستاره در شهر ونیز است که در نوع خود بی‌مانند است و غیر قابل توصیف میباشد در واقع در این هتل زمانی که به هر گوشه از آن که نگاه میکنید چیزی جز لوکس بودن مشاهده نمی‌کنید. با قدم گذاشتن به بسیاری از بخش‌های این هتل، همچون قدم زدن در یک موزه ارزشمند است که شما را مدهوش می‌کند.

این هتل خاص و معروف یک شروع ایده‌آل و خاطره انگیز برای گشت و گذار در شهر خواهد بود و بسیاری از جاذبه‌ها را با طی کردن فاصله‌ای اندک می‌توان به راحتی دسترسی داشت
درباره اتاق‌های هتل باید گفت که اتاق های آن کلاسیک است و همه لوازم و مبلمان آن در نوع خود بی‌نظیر و شکیل است. مهمانان در اتاق خود، کمال آسایش و آرامش را تجربه میکنند و همه امکانات برای اقامتی بی‌نقص در آن لحاظ شده است.

مهمانان در این هتل از امکاناتی چون اینترنت بی‌سیم، تراس، ورود حیوانات خانگی مجاز است در ازای پرداخت مبلغی اضافه تر، رستوران، صبحانه در اتاق، بار، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس و فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه و مسلط به زبانهای ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی دارا میباشد.
بعضی از اتاق‌ها منظره‌ای به سمت تالاب بزرگ دارند که بی‌شک در ساعات اولیه صبح و غروب خورشید منظره رویایی را به مهمانان خود می‌بخشد.
رستوران هتل با بهترین و تازه‌ترین محصولات، غذاهای لذیذی را برای مهمانان خود تهیه می‌کنند که طعم آن‌ها بی نظیراست .مهمانان می‌توانند صبحانه خود را در تراس هتل نوش جان کنند و روز خود را با انرژی بالا شروع کنند. در این هتل، اتاق‌های غذاخوری برای مهمانی‌های خصوصی نیز وجود دارد که مهمانان می‌توانند دورهمی‌های خصوصی یا جشن‌های خانوادگی خود را در آن برگزار کنند
این هتل یکی از بهترین موقعیت‌ها را در این شهر دارد فاصله ی کمی با میدان سنت مارک، ایستگاه اتوبوس که پیاده تا آن فقط دو دقیقه خواهد بود، نزدیک به پل ریالتو، کلیساس جامع سن مارکو و همچنین نزدیک به فرودگاه بین و المللی مارکوپولو و ……
همواره یزدان گشت سفیران به شما پیشنهاد میکند اگر میخواهید سفری که میکنید به همه ی امکانات دسترسی آسان داشته باشد هتل د گریتی پالاس گزینه خوبی برای شما عزیزان خواهد بود.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :