021-41454

تصویر مسجد بر روی ۵۰۰ درهمی

تصویر مسجد بر روی 500 درهمی

تصویر مسجد بر روی 500 درهمی

تصویر مسجد بر روی 500 درهمی

دبی شهری زیبا و بسیار مهمان نواز است. این شهر زیبا با هتل های بسیار مدرن و بی نظیر و انواع امکانات و شرایط خاصی که دارد محیطی بی نظیر را برای مسافرانش فراهم میکند تا آن ها در این شهر سفری فراموش نشدنی را تجربه کنند .

این شهر دارای اثار زیبای معماری می باشد که یکی از زیبا ترین آن ها و پر طرفدارترین آن ها مسجد زیبای جمیرا می باشد . این سازه ی زیبا که این تصویر نیز می باشد ضمن دارا بودن معماری خاص و منحصر به فرد دارای جاذبه دیدنی از لحاظ مذهبی نیز می باشد و توریست ها و گردشگران در ضمن بازدید از این مسجد زیبا با فزهنگ و سنن اهالی دبی و دین اسلام بیشتر اشنا می شوند .

این تصویر , تصویر مسجد جمیرا می باشد . مسجد جمیرا از زیبا ترین و معروف ترین مساجد شهر دبی می باشد و سالانه تعداد زیادی از مسافران از ان بازدید میکنند . این مسجد زیبا با معماری خاص و با شکوهش هر بازدید کننده ای را به تحسین وا میدارد .

معماری این مسجد

در این مسجد یک گنبد زیبا با ارتفاع ۱۶ متر بنا شده است که از بسیاری از نقاط دبی قابل دیدن است و دو مناره زیبا و باشکوه 4۰ متری و البته یک منبر مجلل که نشانگر جلوه ی هنر معماری نوین در این شهر می باشد .این مسجد به قدری زیبا و مورد توجه جهانیان قرار گرفته است که به عنوان سمبلی از این شهر تبدیل شده است و این تصویر چاپ شده است.

برای نمای این مسجد از سنگ های بسیار مرغوب و با کیفیت به رنگ کرم متمایل به صورتی استفاده شدده است و این مسجد را بسیار زیبا و خاص کرده است .در زمان غروب افتاب این مسجد زیبا دارای زیبایی و جلوه ی خاصی می باشد .در سفرتان به دبی این شهر زیبا بازدید از مسجد جمیرا , این تصویر را از یاد نبرید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :