021-41454

تصویر مسجد بر روی ۵۰۰ درهمی

تصویر مسجد بر روی 500 درهمی

تصویر مسجد بر روی 500 درهمی

تصویر مسجد بر روی 500 درهمی

دبی شهری زیبا و بسیار مهمان نواز است. این شهر زیبا با هتل های بسیار مدرن و بی نظیر و انواع امکانات و شرایط خاصی که دارد محیطی بی نظیر را برای مسافرانش فراهم میکند تا آن ها در این شهر سفری فراموش نشدنی را تجربه کنند .

این شهر دارای اثار زیبای معماری می باشد که یکی از زیبا ترین آن ها و پر طرفدارترین آن ها مسجد زیبای جمیرا می باشد . این سازه ی زیبا که این تصویر نیز می باشد ضمن دارا بودن معماری خاص و منحصر به فرد دارای جاذبه دیدنی از لحاظ مذهبی نیز می باشد و توریست ها و گردشگران در ضمن بازدید از این مسجد زیبا با فزهنگ و سنن اهالی دبی و دین اسلام بیشتر اشنا می شوند .

این تصویر , تصویر مسجد جمیرا می باشد . مسجد جمیرا از زیبا ترین و معروف ترین مساجد شهر دبی می باشد و سالانه تعداد زیادی از مسافران از ان بازدید میکنند . این مسجد زیبا با معماری خاص و با شکوهش هر بازدید کننده ای را به تحسین وا میدارد .

معماری این مسجد

در این مسجد یک گنبد زیبا با ارتفاع ۱۶ متر بنا شده است که از بسیاری از نقاط دبی قابل دیدن است و دو مناره زیبا و باشکوه 4۰ متری و البته یک منبر مجلل که نشانگر جلوه ی هنر معماری نوین در این شهر می باشد .این مسجد به قدری زیبا و مورد توجه جهانیان قرار گرفته است که به عنوان سمبلی از این شهر تبدیل شده است و این تصویر چاپ شده است.

برای نمای این مسجد از سنگ های بسیار مرغوب و با کیفیت به رنگ کرم متمایل به صورتی استفاده شدده است و این مسجد را بسیار زیبا و خاص کرده است .در زمان غروب افتاب این مسجد زیبا دارای زیبایی و جلوه ی خاصی می باشد .در سفرتان به دبی این شهر زیبا بازدید از مسجد جمیرا , این تصویر را از یاد نبرید.

مطالب مرتبط

تور وقت سفارت آمریکا در دبی,وقت سفارت آمریکا در دبی,وقت سفارت فوری آمریکا در دبی,تور دبی وقت سفارت آمریکا,سفارت آمریکا در دبی

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :