021-41454

کوه های سه خواهر استرالیا

کوه های سه خواهر استرالیا

کوه های سه خواهر استرالیا

سه خواهر  یک تشکیلات سنگی در نیو ساوت ویلز استرالیا است که به شهر کاتومبا Katoomba نزدیک بوده و یکی از شاخص ترین و شناخته شده ترین نقاط کوهستان آبی و مشرف بر دره ی جمیسون Jamison می باشد.

قله های سنگی  سه خواهر به ترتیب ارتفاع هایی برابر با 922، 918 و 906 متر داشته و هر ساله میلیون ها گردشگر از آنها بازدید می کنند. ‏ ‏‏‏ ‏

‏در حقیقت این کوه ها توسط فرسایش زمین تشکیل شده اند.

ماسه سنگ نرم کوه های آبی در طول زمان به راحتی توسط باد، باران و رودخانه ها فرسایش پیدا کرده و باعث شده اند که این صخره ها به آرامی بر فراز دره ی جمیسون ظاهر شوند.

اما آنچه «سه خواهر» را شگفت انگیز می کند افسانه هایی است که پیرامون آنها می چرخد

بر طبق افسانه های قدیم که سینه به سینه نقل شده استL

در گذشته سه خواهر وجود داشتند که نام هایشان میهنی ویملا و گوندو بود

این سه خواهر د دره جمیسون در قبیله کاتومبا زندگی می کردند عاشق سه برادر از قبیله  نپان شده بودند .

قوانین بین قبیله ها مانع ازدواجشان می شد و وجود خواستگارهایی از قبیله کاتومبا که برایشان می امد وراضی به ازدواج نمی شدند کار را برای این سه خواهر سخت تر کرده بود سه برادر برای به دست اوردن این سه خواهر از هیچ تلاشی دریغ نمی کردند و پیوسته با خواستگار دختران در جنگ بودند.

تا این که جنگ بزرگی بین قبیله ها در گرفت و خون ریزی و غارت زیادی به وجود امد جان این سه خواهر در معرض خطر قرار گرفته بود.

بنابراین جادوگر زبر دستی در قبیله کاتومبا ان ها را تبدیل به سنگ کرد تا از خطردر امان باشندو افسانه منطقه سه خواهر استرالیا را رقم زد .

مطالب مرتبط

هتل سیلایف آنتالیا ترکیه هتلی 5 ستاره زیبا ، لوکس و بسیار مجلل واقع در منطقه کمر آنتالیا ترکیه ، دارای فاصله 6 کیلومتر تا شهر قدیمی آنتالیا ، دارای فاصله 30 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا و دارای فاصله 2 کیلومتر تا مرکز خرید و آکواریوم می باشد و این هتل با امکانات رفاهی تکمیل خود به همراه خدمه مجرب و خوش برخورد آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :