021-41454

ترس از پرواز و مقابله با آن

ترس از پرواز و مقابله با آن

ترس از پرواز و مقابله با آن »

ترس از پرواز و مقابله با آن

یکسری افراد در محیط های بسته که محصور ( به اجبار ) با یک صندلی هستند دچار نا آرامی و تشویش می شوند، عده ای هم بدلیل ناراحتی های قلبی و عضبی ، اما افراد دیگری هستند که همواره در هر شرایطی هنگام پرواز دچار استرس میگردند و به زبان خودمانی می ترسند! این قضیه بیشتر برای افراید که اولین بار قصد پرواز دارند پیش می اید.

اما جالب است بدانید که خیلی ها هم که تجربه پرواز داشته اند ، هنوز نتوانسته اند با این قضیه کنار آیند.نیازی به شرح ندارد ، خب شما از شیشه هواپیما باند را می بینید ؛ پره موتور ها با صدایی نسبتا زیاد (بسته به نوع هواپیما) شروع به چرخش می کنند ، آن موقع است که قلب بسیاری به تاپ تاپ می افتد!!

البته آنقدر هم غیر طبیعی نیست ، سرعت بالا در باند ، فشار د زمان تیک آف و تشدید انرسی بدن انسان هیجان آور است ، حتی کسانی که ترس ندارند این هیجان را هرباره تجربه می کند . وقتی جسمی (در این مطلب انسان) با هر سرعتی حرکت می کند دارای انرسی است، انرسی یا لختی به معنای تمایل جسم در حال حرکت به هنگام توقف است و وقتی این سرعت و انرسی بالا رود و بویژه توام با ترس از ارتفاع که در خیلی ها وجود دارد، فشاری روحی و البته جسمی (باز هم می گوییم با توجه به کیفیت هواپیما) در فرد پدید می آید.

از این بابت هرگز خجالت نکشید و سعی کنید دستور العمل های زیر را بکار ببرید  تا با رفع ترس از پرواز و مقابله با آن موفف شوید.

ترس از پرواز و مقابله با آن »

  • اعتماد بنفس داشته باشید
  • اگر در کنار آشنایانتان هستید ، مکالمه ها روزمره خود را شروع کنید ، خواهید دید بدون اینکه حس کنید در هوا هستید و همه چیز آرام است
  • با این قضیه ( که هواپیما امن ترین سیستم حمل و نقل است) بعنوان یک تبلیغ برخورد نکنید ، بلکه حقیقت بدانید!
  • قبل سفر و در فرودگاه ، همه کارهای خود را انجام دهید و نزدیک پرواز نگذارید و فکر خود را بیخود تشویش نکیند
  • در وجود امکان و وقت با خلبان یا حداقل میهمان داران مکالمه کنید، مکالمه با این افراد که امنیت شما را تشمین می کند بشدت برایتان آرام بخش خواهد بود
  • از میهماندار ، نوشیدنی و بخصوص آب درخواست کنید که بسیار آرامبخش است.آب درمان همه چیز است،اطلاع که دارید؟!!
  • تنفس مناسب داشته باشید ، نه در حدی که توجه همه را جلب کنید و مردم پزشک هواپیما را خبر کنند!!! عادی منظورمان است ، منظم ، کافی ، دم از بینی و بازدم از دهان
  • اگر موارد طبیعی جواب نداد از قرص ها آرامبخش ( نه هر قرضی ) و تپش قلب استفاده نمایید.البته با تجویز پزشک آنجا !!! چرا که استفاده از این قرص ها بصورت خودسر و بویژه مصرف الکل شاید نتیجه برعس دهد!
  • همانند همه ، ما هم بجا دارو ها خاص ، دارو ها گیاهی را توصیه می کنیم ، دمنوش های آرامبخش گیاهی بسیار مفید هستند.
  • معده تان را پر نکنید اما گشنه هم نباشید و در حد معمولی غذا یا خوراکی میل کنید بویژه شیرینیجات و موادی که از افتادن فشارتان جلوگیری نماید! عصاره اسطوخودوس و چکاندن چند قطره از آن نیز بسیار مفید است.
امیدوارم این توصیه ها کافی باشد، از همراهی شما عزیزان با یزدان گشت سفیران متشکریم.

_____________________

رزرواسیون پروازهای داخلی و خارجی

پرواز به اقصی نقاط جهان ، رزرو کلیه مسیرهای بین قاره ای ، کشوری ، داخلی کشورها

پرواز های سوتو (Soto)

پرواز کلیه مسیرها از سرتاسر جهان به ایران

پرواز های ایران ایر ، ترکیش ، امارات ، لوفتانزا ، قطر و …

*** با نازلترین قیمت ها **

 »» منتظر تماس شما عزیزان هستیم:

021-41454

یزدان گشت سفیران ، متخصص در خدمات رزرواسیون پرواز

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :