021-41454

پارک آبی آیس لند دبی

پارک آبی آیس لند دبی

پارک آبی آیس لند دبی

پارک آبی آیس لند دبی

دبی که شهری گرم و خشک است هر ساله میزبان تعداد بالایی مسافر میباشد و یکی از دلایل ان ایجاد انواع پارک های ابی زیبا و مجهز در این شهر میباشد که با وجود اب و هوای گرم سبب جذب مسافران میشود.در این شهر پارک های معروف ابی مانند اتلانتیس و واید وادی وجود دارد که بسیار محبوب هستند و دارای شهرت جهانی میباشند . این پارک های ابی سبب جذب مسافرانی میشود که از گرمای شدید دبی فراری هستند و میخواهند با اب تنی و پرداختن به بازی های ابی لذت ببرند .

به تازگی در دبی پارک ابی مجهز و زیبای جدیدی راه اندازی شده است که پارک ابی یخی در دبی نام گرفته است که به ان ایس لند میگویند.این مجموعه در نزدیکی شهر دبی قرار دارد و برای رسیدن به ان باید مسیری یک ساعته تا یک ساعته و نیمه را طی کرد اما این پارک به قدری زیبا و دوست داشتنی است که بسیاری دوری مسیر را به جان خریده و به این ایس لند زیبا میروند.این پارک آبی آیس لند در راس الخیمه قرار دارد و انواع سرسره های ابی مجهز و تیوپ سواری و استخر های شنای مجهزی را در خود جای داده است . پارک ابی یخی در دبی بر خلاف تصوری که نامش ایجاد میکند مملو از یخ نیست و قرار بر این نیست که در اب سرد شنا کنید بر عکس این مجموعه دارای سیستم پیشرفته ی تنظیم دمای اب میباشد و حتی در ماه های زمستانی مانند بهمن که هوا خنک است میتوانید از این مجموعه استفاده کنید.

از جمله تفریحات بسیار محبوب در پارک ابی یخی در دبی که در دسترس است میتوان به تیوپ سواری 1 و 2 نفره از بالای سرسره های غول پیکر و بلند اشاره کرد که نفس ادم را بند می اورند.در پارک ابی یخی در دبی انواع مجسمه های گوناگون حیوانات قطبی مانند خرس قطبی و صخره های یخی و پنگوئن قرار داده شده است که دیزاینی مناسب نامش را به ان بخشیده است.

در سفرتان به دبی بازدید از پارک ابی یخی در دبی را فراموش نکنید.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی 2018

چادر زدن در دبی

مطالب مرتبط

هتل آویستا پوکت تایلند هتلی 5 ستاره و زیبا واقع در شهر پوکت تایلند می باشد که واقع 18 کیلومتری شهر پوکت ، واقع در منطقه Patong شهر پوکت ، ۵ دقیقه پیاده تا ساحل پاتنگ ، و دارای قاصله 40 کیلومتر تا فرودگاه می باشد و این هتل با امکانات رفاهی تکمیل خود به همراه خدمه مجرب و خوش برخورد آماده پذیرایی از میهمانان تور پوکت تایلند می باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :