021-41454

گلاسگو در ایتالیا

گلاسگو در ایتالیا

گلاسگو در ایتالیا

گلاسگو در ایتالیا

در ایتالیا شهرهای مختلف و زیبای فراوانی وجود داردی که هر کدام زیبای خاص و غیر قابل توصیف خود را دارند همواره با شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی خدمات ویزا ایتالیا همراه باشید تا شما را با گلاسگو یکی از بزرگترین شهر های ایتالیا آشنا سازیم.
گلاسکو در ابتدا روستای معمولی نزدیک رودکلاید و کلیسای جامع بود که بعد ها با پیشرفت فراوانی که داشت به شهر بزرگ امپراتوری بریتانیا تبدیل شد.
گلاسکو بزرگ‌ترین شهر اسکاتلند و سومین شهر بزرگ انگلیس است. گلاسگو در ایتالیا به شهری خشن معروف میباشد که تعداد بالای جرم و جنایات در این شهر اتفاق افتاد اما از سال ۱۹۸۰ سعی بر این بود که این تصویر گلاسگو را از ذهن‌ها پاک کنند و موفق شدند.
در گلاسکو طیف گسترده ای از فعالیت های سرگرمی ها در طول سال برگزار می شود که از جمله می توان به ارکستر ملی اسکاتلند و باله اسکاتلندی و خیلی موارد دیگر اشاره کرد
شهر گلاسکو دارای مراکز خرید بسیاری از جمله خیابان بوچنون، مرچنت سیتی، خیابان آرگایل ، خیابان سوشیهال، مرکز خرید ایناک و میدان پرنس می باشد. بسیاری از فروشگاههای زنجیره ایی معروف در گلاسکو شعبه دارند.
آب و هوا شهر گلاسکو مانند سایر مناطق اسکاتلند، غیر قابل پیش بینی و چندین درجه سردتر از انگلستان در جنوب جزایر بریتانیا است. زمستان های این شهر طولانی و مرطوب، با بادهای بسیار سرد و برف و به ندرت نشانه ای از خورشید است، اما با فرارسیدن فصل بهار درجه حرارت معتدل می شود و گل های رنگارنگ و زیبا در پارک ها و باغ ها این شهر میرویند که زیبایی غیر قابل توصیفی به این شهر میدهند.
اکثر روزها در تابستان در این شهر مه آلود شروع می شود اما تا بعد از ظهر آفتابی، معتدل و گرم می شود
مردم گلاسکو عادت دارند در شب‌های بلند زمستان گرد هم آمده و کهن‌ترین سرودها و شاهکارهای ادبی کشورشان را برای یکدیگر بخوانند. اهالی نقاط کوهستانی این شهر،در روز شعر و ترانه می‌خوانند. هنگامی که سرود محلی خوانده میشود به هیچ سازی نیاز نیست زیرا بسیار زیبا هستند. این سرودها حتی به گوش کسانی که زبان اسکاتلندی نمی‌دانند، خوش‌نوا و زیبا می‌آید زیرا لبریز از معنی و احساسند

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :