021-41454

کوه های استرالیا

کوه های استرالیا

کوه های استرالیا

کوه های استرالیا

استرالیا مسطح ترین قاره جهان می باشد . میانگین ارتفاعات ان به 500 متر نمی رسد . فقط ارتفاع یک بیستم مساحت ان به 200 متر بالاتر از سطح دریا می رسد . کوه های استرالیا شامل رشته کوه الپ – رشته کوه جدا کننده و کوه های برفی می باشد .
کوه های استرالیا – الپ : رشته کوهی در شرق ویکتوریا و در جنوب نیو ساوث ولز واقع شده است . رشته کوه الپ بزرگترین رشته این کشور می باشد . بخشی از این رشته کوه کوه های برفی نامیده می شود که این کوه های برفی تنها کوه های برفی می باشد که 200 متر ارتفاع دارند .
در این رشته کوه کوزیسکو با 2/228 متر ارتفاع بلند ترین قله استرالیاست . این کوه در فصل سرد سال پوشیده از برف است و مکان خوبی برای اسکی بازان می باشد . نام این کوه در سال 1840 میلادی توسط یک کاورشگر لهستانی نامیده شد که برگرفته از نام ژنرال کوزیوسکو که از قهرمانان بومی کشور لهستان است .
کوه های استرالیا – رشته کوه جدا کننده : این رشته کوه به خاطر اینکه در سراسر شرق استرالیا گستره می باشد به نام سرزمین کوهستانی شرق نیز مشهور است . طول ان 3500 کیلومتر می باشد . این رشته کوه از شمال شرق کوتیزلند شروع می شود و تا سواحل شرق تا جنوب نیز ساوث ولز امتداد دارد . با کمی انحراف به غرب ایالت ویکتوریا را می پوشاند و مانند دیواری طبیعی سواحل شرق استرالیا را از مرکز کشور جدا میکند . در شرق ان نوار باریکی از جلگه های منتهی به اقیانوس ارام قرار دارد که حاصل خیز و پر جمعیت می باشد . در غرب ان نیز که بخش اصلی و بزرگ این کشور محسوب می شود در سرزمین پست مرکزی واقع شده است .

ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا استرالیا

ویزا توریستی استرالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :