021-41454

کوسه های اکواریوم دبی

کوسه های اکواریوم دبی

کوسه های اکواریوم دبی

کوسه های اکواریوم دبی

دبی این شهر دیدنی دارای تعداد بسیار زیادی مراکز دیدنی و گردشگری میباشد که سبب جذب تعداد بالایی توریست هرسال میباشند.این شهر با توجه به کمبود جاذبه های طبیعیش دست به احداث انواع مراکز زیبا و تفریحی زده است تا بتواند موفق به جذب توریست شود که البته در این امر بسیار موفق نیز بوده است.

یکی از جاذبه های بی رقیب در دبی که سالانه میلیون ها نفر از ان بازدید میکنند دبی مال دبی است که بزرگترین مرکز خرید جهان است و البته کنار بلندترین برج جهان برج الخلیفه قرار دارد .این مرکز خرید زیبا خود دارای مراکز دیدنی زیبایی میباشد که یکی از انها اکوریوم مشهور دبی میباشد.

این مکان قسمت مورد علاقه ی بسیاری از کودکان و مسافرانی میباشد که به این اکواریوم زیبا امده اند.اگر چه در زمان گشت و گزار در دبی مال میتوانید قسمت هایی از اکواریوم را نیز ببینید که این مرکز خرید را بیش از پیش جذاب کرده است اما برای بازدید کامل باید در طبقه همکف بلیط ورودی تهیه کنید.

این مکان دارای یک راهروی معروف با دید ۲۷۰درجه میباشد که با قرار گرفتن در این راهروی شیشه ای اطرافتان را انواع کوسه های عظیم میگیرد که در حال شنا هستند. انواع زیادی از کوسه های سفید عظیم جثه و سفره ماهی های زیبا ،کوسه های کله چکشی و بسیاری گونه های زیبای دیگر از این موجودات زیبای دریایی در اکواریوم دبی نگه داری میشوند و به نمایش گذاشته میشوند.

کوسه ها در اکواریوم دبی یکی از جالب ترین و هیجان انگیز ترین قسمت های این گردش دلچسب میباشند.این اکواریوم زیبا علاوه بر کوسه ها در اکواریوم دبی، مجموعه ی زیبایی از عروس های دریایی و ماهی های زیبای دریاییرا نیز شامل میشود.

در سفرتان به دبی بازدید از اکواریوم دبی و البته کوسه ها در اکواریوم دبی را فراموش نکنید .

[su_button url=”/تور-عرب-هلث/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]تور نمایشگاه عرب هلث دبی[/su_button]

[su_button url=”/اطلاعات-تور-دبی/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]تور دبی[/su_button]

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :