021-41454

کوسه های آکواریوم دبی

کوسه های آکواریوم دبی

کوسه های آکواریوم دبی

دبی یکی از دیدنی ترین شهر های دنیا است که همه ساله سعی می کند با کمک نوآوری ها  و ابتکارات و خلاقیت هایی که ایجاد می کند بهترین تفریحات و سرگرمیها را برای گردشگران فراهم کند تا بتوانند لذت ببرند و چرخه اقتصاد وابسته به تو.ریست آن ها همیشه بچرخد

این شهر با توجه به کمبود جاذبه های طبیعیش دست به احداث انواع مراکز زیبا و تفریحی زده است تا بتواند موفق به جذب توریست شود که البته در این امر بسیار موفق نیز بوده است.

یکی از جاذبه های بی رقیب در دبی که سالانه میلیون ها نفر از ان بازدید میکنند دبی مال دبی است که بزرگترین مرکز خرید جهان است و البته کنار بلندترین برج جهان برج الخلیفه قرار دارد .این مرکز خرید زیبا خود دارای مراکز دیدنی زیبایی میباشد که یکی از انها اکوریوم مشهور دبی میباشد.

در آکواریوم بزرگ و زیبا و هیجان انگیز دبی کوسه های متعددی وجود دارد شرایط این کوسه ها متناسب با محل نگه داری آن ها است و از این لحاظ مشکلی برای آن ها وجود نخواهد داشت

در زمان گشت و گذار در دبی مال میتوانید قسمت هایی از اکواریوم را نیز ببینید که این مرکز خرید را بیش از پیش جذاب کرده است اما برای بازدید کامل باید در طبقه همکف بلیط ورودی تهیه کنید.

این اکواریوم دارای یک راهروی معروف با دید تقریبا کاملی می باشد که با قرار گرفتن در این راهروی شیشه ای اطرافتان را انواع کوسه های عظیم میگیرد که در حال شنا هستند.

انواع زیادی از کوسه های سفید عظیم جثه و سفره ماهی های زیبا ،کوسه های کله چکشی و بسیاری گونه های زیبای دیگر از این موجودات زیبای دریایی در اکواریوم دبی نگه داری میشوند و به نمایش گذاشته میشوند.

تور دبی

مطالب مرتبط

تور قونیه,تور ارزان قونیه,تور قونیه ترکیه,تور لحظه آخری قونیه,تور اقساط قونیه,قیمت تور قونیه,تور قونیه ارزان,تور قونیه اقساط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :