021-41454

کودک مومیایی ایتالیا

کودک مومیایی ایتالیا

کودک مومیایی ایتالیا

کودک مومیایی ایتالیا

ایتالیا این کشور توریستی به قدری جاذبه ی دیدنی و فرهنگی دارد که به تنهایی بیش از نیمی از اثار فژهنگی جهان را در خود جای داده است.ایتالیا کشور شگفتی و هیجان است کشوری با تاریخ باشکوه و پر اوازه.کشور سزار و امپراطوری رم تا سناتورها با قلعه ها و کاخهایشان شهر هنر و نقاشی .

در این کشور از هر نوع شگفتی یافت میشود یکی از شگفت انگیز ترین جاذبه های ایتالیا کودک مومیایی ایتالیا میباشد.

دختری در تابوت شیشه ای که به طور شگفت اوری مومیایی و از پوسیدگی محافظت شده است.سالانه هزاران بازدید کننده برای دیدن این زبای خفته ی کوچک که نامش رزالیا لومباردو میباشد به دخمه های سیسیلیل میایند تا ان را از نزدیک ببینند.
کودک مومیایی ایتالیا صد سالی از مرگش میگذرد اما گذر مان در ان اثر نکرده است و حتی مژگانش و موهای طلایش که با روبانی کوچک بسته شده است او را زیباتر مینمایاند.

این مومیایی در تابوت شیشه ای نگه داری میشود و بسیار جالب است که هنوز صورت ان بر روی بالشت ابریشمیش ارامیده در حالی که هر روز افرادی از سراسر زمین برای دیدن ان به این دخمه ها میایند.بدن کوچک ان کمی تغییر کرده است اما گذر صد سال را به هیچ وجه نشان نمیدهد تنها عکس حضرت مریم که بالای پتوی رزالیا بوده محو و کم رنگ شده است .

در سفر به ایتالیا به دیدن کودک مومیای ایتالیا بروید و از دیذن این کودک زیبا و طلایی مو که یک قرن از مرگش میگذرد شگفت زده و مبهوت شوید.
اژانس یزدان گشت سفیران با سالها تجربه و کادری متخصص در امر پیکاپ،اخذ ویزا و وقت سفارت اماده ی کمک و راهنمایی شما عزیزان میباشد.منتظر تماس شما هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :