021-41454

بهترین شهر های کانادا برای زندگی

بهترین شهر های کانادا برای زندگی

 

بهترین شهر های کانادا برای زندگی

می‌خواهیم خصوصیات و برتری‌های لیستی از بهترین شهرهای کانادا که شامل 209 شهر بزرگ، کوچک و متوسط در کانادا است را برای شما برشماریم.

هر چند کیفیت زندگی بستگی به شرایط افراد هم دارد اما هر سال مراکز آماری براساس استاندارهای زندگی، شهرها را رتبه بندی می‌کنند.

این مراکز آمار، سعی بر آن دارند که مهم‌ترین عواملی را که بر کیفیت زندگی افراد تاثیر گذار است را در فرمولی قرار دهند و براساس میزان درآمد، میزان مالیات، سیستم حمل و نقل عمومی، پاکیزگی و دمای هوا و این گونه مسائل، به نتیجه برسند.
و مقایسه کنند چه شرایطی نسبت به هم دارند؛ این لیست هرساله برای شهرهای کانادا اعلام می‌شود.

لیست کلی (بدون در نظر گرفتن اندازه و جمعیت شهرها)

1- شهر بوشرویل (Boucherville) در استان کبک

در صورتی که بخواهیم مساحت شهر را در نظر نگیریم و براساس رده بندی کلی لیست و مقایسه کلی شهرهای کانادا، بهترین شهر را برای زندگی می‌توان  بوشرویل Boucherville در استان کبک با جمعیتی بالغ بر 40 هزار نفر را معرفی کرد.

این شهر از نرخ بیکاری بسیار کمی برخور است.

همچنین به دلیل شرایط اقتصادی خوبی که دارد، گروه های هنری و ورزشی قابل توجهی در این شهر فعالیت می‌کنند.

2- اتاوا در استان اونتاریو

دومین شهر این لیست، شهر بزرگ اتاواست.

سال پیش اتاوا در لیست کلی ارائه شده بر اساس مرکز آمار، چهارمین شهر مناسب برای زندگی در کانادا محسوب می‌شد اما امسال توانسته خود را به رده دوم برساند.

این رشد برای یک شهر بزرگ قابل توجه است چرا که بالا رفتن استانداردها در شهر های بزرگ سخت‌تر از بهبود کیفیت زندگی در یک شهر کوچک است.

درآمد های مناسب، بالا بودن رشد سلامت و همچنین دسترسی آسان به مراکز درمانی از جمله عواملی هستند که باعث شده اتاوا در رده دوم قرار بگیرد.

ویزا مولتی کانادا

مراحل اخذ ویزا کانادا

پیکاپ ویزا کانادا

 

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت . پیکاپ ویزا در تماس باشید.

تلفن تماس: 02141454

 

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :