021-41454

کلیسا نوتردام مونترال کانادا

کلیسا نوتردام مونترال کانادا

کلیسا نوتردام مونترال کانادا

کلیسا نوتردام مونترال کانادا

کلیسا نوتردام مونترال کانادا که با نام اصلی کلیسا نوترادام باسیلیکا شناخته می گردد ، یک کلیسا و قصر سلطنتی واقع در منطقه قدیم شهر مونترال می باشد که به سبک گوتیک معماری گردیده است که دارای فضای داخلی بسیرا رنگین و با عظمت و شکوه می باشد و یکی از بهترین جاذبه ها گردشگری شهر مونترال و همچنین یکی از رمانتیک ترین مکان های در کل دنیا در تور کانادا می باشد که در خیابان 110 غربی نوتردام و در نبش خیابان saint sulpice و در روبرو میدان Darmes شهر مونترال قرار دارد.همچنین مدرسه علمیه saint sulpice نیز در کنار این کلیسا قرار دارد.

در سقف کلیسا رنگ بندی ابی پر رنگ را بهمراه ستاره های طلایی خواهید دید و در بقیه قسمت ها ترکیب رنگ های آبی ، قرمز ، ارغوانی ، لاجوردی ، طلایی و … را می بینید. در این کلیسا صد ها منحنی چوبی پیچیده و چندین مجسمه مذهبی بسیار زیبا و دیدنی وجود دارد. شیشه های این کلیسا شفاف نبوده و حالت مات و کدر هستند که بر خلاف آن چیزی است که از یک کلیسا انتظار می رود و بیشتر نمایانگر مونترال سنتی و قدیم است.

در کلیسا نوتردام مونترال اجرای موسیقی بصورت کر برگزار می شود که توسط شهروندان این شهر در ماه دسامبر و در حوالی کریسمس این مراسم موسیقیایی با اوج استقبال خود مواجه می گردد.

در این کلیسا نمایشی وجود دارد بنام “و همچنین آنجا روشن بود”  که نمایشی همراه با نورپردازی و صدا است که بیانگر تاریخ این کلیسا می باشد.

هزینه ورودی این کلیسا برای کودکان زیر 6 سال رایگان ، افراد بزرگسال 10 دلار و برای افراد مسن 9 دلار می باشد.

» آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران ، خدمات پیکاپ پاسپورت کانادا شما را بصورت فوری و با مجوز حمل پاسپورت انجام می دهد.

خدمات پیکاپ ویزا کانادا

شماره تماس : 02141454

مشاهده اطلاعات ، پکیج ها یا رزرو تور کانادا

مطالب مرتبط

ورود به این هتل افرادی که دارای مشکلات قلبی یا عصبی حاد هستند مجاز نیست.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :