021-41454

کلیسای سن پیتر در رم

کلیسای سن پیتر در رم

کلیسای سن پیتر در رم

کلیسای سن پیتر در رم

ایتالیا کشوری زیبا و توریستی میباشد که سالانه میزبان تعداد زیادی مسافر از سراسر قاره ها میباشد.این کشور زیبا دارا تعداد زیادی اثار فرهنگی و باستانی میباشد که در کنار سواحل زیبا امکانات رفاهی در هتل های لوکس این کشور ،ایتالیا را به میزبانی بی رغیب در قاره سبز بدل کرده است.

ایتالیا دارای شهر های بسیار زیبایی میباش که هر کدام در یک زمینه مشهور و زبان زد میباشند.رم شهر سزار و مقر حکومت امپراطوری رم در گذشته می باشد لذا در ان تعداد بسیار زیادی بنا ها و سازه های قدیمی وجود دارد که این شهر را بسبار محبوب و مورد توجه جهانگردان ساخته است.
کلیسای سن پیتر در دم که بزرگترین کلیسای جهان نیز میاشد دارای شهرت بسیاری در ایتالیا و جهان است و سالانه میزبان تعداد زیادی بازدید کننده میباشد.این کلیسا نزد مسیحیان بسیار محترم میباشد.طراح این کلیسا میکل انژ میباشد و این خود دلیل زیبایی بی حد این کلیسا است.

این کلیسا دارای گنبد هایی یکسان و برابر است و در تمام این گنبدها نقوشی یبا و خارق العاده تصویر شده است.عکس بالای گند این کلیسا با ارتفاع119 ترسیم شده است و اثر هنرمند بزرگ ان عصر میکل انژ میباشد.این کلیسا همواره دارای صف طولانی منتظاران برای ورود است و نکته ی قابل ذکر انکه برای وذود به این مکان باید پوشش مناسبی نیز داشته باشید.
کلیسای سن پیتر در رم نه تنها بزرگ ترین کلیسا همچنین ثروتمندترین کلیسا در ایتالیا نیز هست.

این کلیسا به دلیل داشتن شاهکارهای سه گانه که بسیار معروف و زیبا هستند در جهان به شرت رسیده است و رم با داشتن این کلیسای بینظیر در دارابودن انواع شگفتی مثال زدنی است.برای سفر به ایتالیا و بازدید از دیدنی های بسیار ان باید برنامه ریزی و اطلاعات از مناطق دیدنی داشت زیرا بیش از نیمی از اثار فرهنگی  باستانی جهان در این کشور است و بیشک بی برنامه وقت کم خواهید اورد.

اژانس یزدان گشت سفیران با سالها تجربه و تخصص در زمینه ی اخذ ویزا،وقت سفارت و برگزاری سفرهای ایتالیا یاری رسان شما عزیزان میباشد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :