021-41454

فواره قایقی ایتالیا

فواره قایقی ایتالیا

فواره قایقی ایتالیا

فواره قایقی ایتالیا

ایتالیا دارای زیبایی های فراوانی است . این کشور قدیمی به میزانی اثار باستانی و کهن دارد که تهیه ی لیستی از ان ها بسیار خسته کننده میباشد . در میان شهر های مختلف ایتالیا رم که از قدیمیترین و پرجمعیت ترین انهاست رای محبوبیت زیادی میان مسافران و گردشگران میباشد.ایتالیا،فواره ی قایقی دارد که بسیار دینی آیباست.
درست در مرک رم و در میان اسپانیا فوار ای به شکل قایق قرار دارد . این بنا که به سبک باروک ساخته شده است در سال۱۶۲۷تا سال۱۶۲۹ به وسیله ی پیترو برنینی ساخته شده است.

این سازه ی زیبا از قایق فرسوده ای که در اثر طغیان رودخانه به ان میدان امده بود الهام گرفته شده است .

از کشتی نیمه غرق در اب تشکیل شده است که در دو رف ان حوضچه های کوچک و زیبایی درست شده است . اب این میدان از چشمه ی اکوا ورجین تهیه میشود که در حقیقت قناتی است که سالها پیش در نونزده سال پیش از میلاد سرچشمه گرفته است .

این قنات در این روزها یکی از گواراترین و پاک تریت اب اشامیدنی رم است . این فواره ها یکی از جذاب ترین جاذبه ی گردشگری ایتالیا میباشد . در داخل این فواره خورشیدی با چهره ی انسان طراحی شده است.در سفرتان به ایتالیا بازدید از فواره ی قایق شکل را از دست ندهید.

در ایتالیا فواره های زیادی وجود دارد که هر کدام از انها طبق یک داستانی ساخته شده اند و تمام فواره ها از نظر طراحی بسیار فوق العاده می باشند .

در سفرتان به ایتالیا حتما از فواره های معروف ان دیدن کنید می توانید در بعضی از انها سکه بندازید و ارزو کنید
برای سفر به ایتالیا،پیکاپ ویزا و وقت سفارت با اژانس یزدان گشت سفیران تماس بگیرید تا با سالها تجربه و تخصص خود کمک رسان شما باشیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :