021-41454

کایتینگ در دبی

کایتینگ در دبی

کایتینگ در دبی

کایتینگ در دبی

دبی این شهر زیبا و توریستی در کنار دارا بودن انواع مراکز خرید لوکس زیبا و بسیاری از جاذبه های گردشگری و توریستی خاص دارای تعداد زیادی جاذبه های ورزشی نیز میباشد که سبب شده تعداد بسیار زیادی از مسافران این شهر لوکس را جوانان تشکیل دهند .جوانانی از سراسر قاره ها که برای سپری کردن زمان خود در این شهر زیبا به ان می ایند.

کایتینگ در دبی یک ورزش و سرگرمی جدید و بسیار مهیج میباشد که طرفداران بسیار زیادی دارد . در این شهر کلاس هایی برای اموزش کایتینگ حتی به افراد مبتدی برگزار میشود تا همه ی علاقه مندان با هر میزان اطلاعات و تجربه بتوانند این تجربه ی خاص را کسب کنند .

این ورزش بسیار شبیه اسکی روی اب میباشد با این تفاوت که شما در اسکی روی اب توسط قایق های پر سرعت بر روی اب کشیده میشوید اما در ورزش کایتینگ سواری توسط کایتی که بر روی اب نگه تان داشته است به وسیله ی نیروی باد جابه جا میشوید.کایتینگ در دبی و کلاس های اموزشی ان در ساحل زیبا و دوست داشتنی جمیرا برگزار میشود.جمیرا این ساحل زیبای ساخت دست بشر در خود تعداد بسیار زیاد و متنوعی از انواع بازیهای و ورزش های ابی را دارد که این ورزش مهیج نیز یک دست از ان است . تماشای افراد حرفه ای که در ساحل زیبای جمیرا مشغول کایتینگ در دبی هستند خود منظره ای بسیار زیبا و دیدنی است.

کایتینگ در دبی برای مبتدی ها در حالتی اموزش داده میشود که قایقی پشتیبان در نزدیکی انان حضور دارد تا باعث امنیت و ارامش خاطر هنر جویان شود.در سفرتان به دبی اگر به دنبال کمی هیجان و تجربه ای جدید هستید کایتینگ در دبی انتخابی خوب و مهیج برایتان است که سبب لذت بردن از سفرتان بیش از پیش میشود.

تور نمایشگاه تجهیزات پزشکی 2018

 

نویسنده : یزدان گشت سفیران

مطالب مرتبط

سیتی سنتر دیره که به انگلیسی با نام Deira City Centre ، مرکز خریدی در شهر دبی و در واقع یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی در کشور امارات متحده عربی می باشد. معنای سیتی سنتر دیره یعنی مرکز شهر دیره که اشاره دارد به موقعیت این محل در منطقه دیره شهر دبی.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :