021-41454

هواپیمایی ترکیش ایر

هواپیمایی ترکیش ایر

هواپیمایی ترکیش ایر »

اولین شرکت هواپیمایی ترکیه هواپیمایی ترکیش ایر میباشد که به عنوان شرکت هواپیمایی ملی و حامل پرچم این کشور فعالیت می‌کند و از بهترین خطوط هواپی بین المللی شناخته در دنیا می‌باشد.

ایرلاین ترکیش ایر دارای بالاترین نرخ رشد در میان شرکت های هوایی جهان می باشد.

این هواپیمایی به عنوان یکی از بخش های وزارت دفاع این کشور تاسیس شد و دارای کلاس های پروازی مختلف میباشد که عبارتند از:

کابین کلاس اکونومی

در کلاس “اکونومی” فضایی بین ۳۱-۳۲ اینچ به مسافر ارائه می‌شود که شامل پشتی صندلی ۱۵ سانتیمتری و فضای استراحتی جهت قرارگرقتن پا است. همچنین، براساس نوع هواپیما سیستمی دیجیتال شامل ال سی‌دی، Mp3 player، رادیو است، که مسافران ‌پروازهای بین‌المللی می‌توانند از بین شمار زیادی از برنامه‌ها، فیلم‌ها و موسیقی ملل، بر حسب علاقه خود، دست به انتخاب بزنند.

در زمینه پذیرایی نیز، این شرکت مجموعه‌ای از غذاهای ملل و سنتی ترکیه (سرد و گرم)، را در وعده‌های مختلف صبحانه، ناهار و شام، بسته به زمان پرواز ارائه می‌دهد. ترکیش ایر جهت رفاه هرچه بیشتر مسافران خود، در پروازهای خارجی، خدمات گسترده‌ای را در زمینه “غذاهای ویژه” ازجمله رژیمی، غذاهای مورد تأیید مذاهب مختلف و… را ارائه می‌کند.

کامفورت کلاس

دارای فضایی با ابعاد 46 اینچ میباشد و دارای مانیتور های شخصی می‌باشد و به همراه دیگر امکانات.

بیزینس کلاس

در این پرواز با ارئه صندلی هایی به طول 75 اینچ با امکان خواباندن کامل صندلی و دیگر خدمات و به همراه یک رستوران دارای بالا ترین سطح کلاسی را دارا می باشد.

وزن بار مجاز هواپیمایی ترکیش ایر:

میزان بار مجاز برای جابجایی به نوع بلیط شما و مبدا و مقصد سفر شما بستگی دارد. میزان بار مجاز پروازهای بین‌المللی برا بیشتر مقاصد به شرح زیر می باشد:

  • کلاس تجاری: ۳۰ کیلوگرم
  • کلاس راحت: ۲۰ کیلوگرم
  • کلاس اقتصادی: ۲۰ کیلوگرم

در این پرواز بار مجاز برای نوزاد (تا دو سال) ده کیلوگرم به همراه یک کریر جمع‌ شدنی است.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید: 41454-021

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :