021-41454

پارک های ساحلی دبی

پارک های ساحلی دبی

پارک های ساحلی دبی

پارک های ساحلی دبی

پارک ساحلی جمیرا دبی با مساحتی بالغ بر دوازده هکتار در خیابان ساحلی جمیرا قرار گرفته است. از امکانات این پارک می توان به دریای لاجوردی، درختان نخل، ۱ ساحل دراز و نازک، باغ ها و چمنزارهای قشنگ و پهناور اشاره کرد که محیط زیبایی را برای گردشگران بوجود آورده است.

در این پاک زیبا مکان هایی برای طبخ باربیکیو، زمین مخصوص والیبال و کیوسک های فروش غذا ونوشیدنی وجود دارد

دوچرخه و اسکیت سواری در سواحل دریا نیز ممنوع می باشد. نیروهای غریق نجات از ساعت هشت تا شش عصر نیز در سواحل دریا در حال گشت زنی می باشند.

در اطراف این پارک ساحلی تعداد بسیاری از هتل های لوکس و گران قیمت دبی وجود دارد

پارک آبی وایلد وادی در کنار هتل برج العرب قرار دارد و بخشی از مجموعه هتل جمیرا بیچ است.

این پارک روباز با امکان سرد و گرم کردن آب در فصل‌های مختلف و داشتن سرسره‌های زیاد و دو ماشین موج سواری مصنوعی و بزرگ‌ترین و بلندترین سرسره‌ آبی جهان در خارج از ایالات متحده آمریکا به معروفیت زیادی رسیده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های پارک داشتن آبشاری ۱۸ متری در جلوی در ورودی است.

این پارک همچنین دارای ۲ فروشگاه و ۳ رستوران است. بزرگ ترین استخر موج دار خارمیانه که موج هایی با ارتفاع در حدود 5 متر در ۵ شکل مختلف ایجاد می کند، در این پارک طراحی شده است

دلفیناریوم دبی یک مکان سرپوشیده و مفرح می باشداین پارک با مساحت منحصر به فرد خود یکی از بزرگ ترین مراکز تفریحی در قلب دبی می باشد.

در این پارک دلفین ها و سگ های آبی تربیت شده برنامه های خارق العاده ای را از خودشان به نمایش می گذارند که باعث شده طرفداران چشمگیری در تمامی سنین داشته باشند.

عرب هلث دبی

 

نویسنده : یزدان گشت سفیران

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :