021-41454

اطلاعیه سفارت ایتالیا

اطلاعیه سفارت ایتالیا

اطلاعیه سفارت ایتالیا

اطلاعیه سفارت ایتالیا

سفارت ایتالیا در تهران مطالب مندرج در متنی که در فضای مجازی در گردش است را تکذیب نموده و تاکید می کند که هیچ مدرکی دال بر مشارکت پرسنل این سفارت در اتهام تنظیم وقت در قبال دریافت پول وجود ندارد.
این سفارت اطلاع دارد که افرادی درخارج از سفارت- کاربران شخصی غیر مجاز- ضمن تلاش در جلب اعتماد متقاضیان، به آنها وعده تنظیم وقت یا سایر تسهیلات واهی در ارتباط با صدور روادید ورود به کشور ایتالیا، را در قبال دریافت مبلغی پول، می دهند.
سفارت ایتالیا به سرعت توجه مقامات ذیصلاح جمهوری اسلامی ایران را نسبت به موضوع جلب نموده است و ایشان نیز همکاری لازم را جهت پایان بخشیدن به این وضعیت ناخوشایند مبذول می دارند.
این سفارت آنچه در توان دارد را انجام می دهد تا مانع فعالیت کلاهبردارانی شود که مداخلاتشان، سفارتخانه های کشورهای اصلی عضو شنگن مقیم تهران را با مشکلات مشابهی مواجه ساخته است. شیوه کار این زنجیره های غیرقانونی در خارج از سفارت به اینصورت می باشد که از طریق سایت اینترنتی سفارت برای کاربران قانونی وقت می گیرند و سپس در ازای دریافت پول وقتها را به فروش می رسانند. برای چنین کاری نیاز به هیچگونه ارتباطی با پرسنل داخل سفارت ندارند؛ آنها مرتبا سایت تعیین وقت سفارت را رصد می کنند تا به محض باز شدن آن بلافاصله وقتها را اشغال نمایند.

اکنون برای سخت کردن کار آنها و جلوگیری از این موضوع که تنها واسطه گران غیرقانونی (که 24 ساعته کار می کنند) بتوانند به وقتها دسترسی داشته باشند، سفارت تصمیم گرفته است تا پیشاپیش تاریخ و ساعت بازگشایی وقتها را بر روی سایت خود اعلام نماید تا بدین ترتیب افراد عادی هم آماده باشند در لحظه اعلام شده، وارد سایت گردیده و نسبت به تعیین وقت اقدام نمایند.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

وقت سفارت ایتالیا

ویزا ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :