021-41454

پارک سمپیونه میلان

پارک سمپیونه میلان

پارک سمپیونه میلان

Aerial view of Parco Sempione park in the city of Milan in Italy

این پارک یکی از جاذبه های گردشگری میلان در تور ایتالیا می باشد. این پارک زیبا در سال ۱۸۸۸ میلادی در زمینی به مساحت ۳۸۶ متر مربع ساخته شده است. این زمین در گذشته باغی به وسعت ۳۰۰ هکتار برای شکار دوک بوده است. این پارک در مرکز فرهنگی شهر و توسط معمار و هنرمندی به نام امیلیو آلماگنا ایجاد شده است. طراحی این پارک به گونه ای است که نمایی ۳۶۰ درجه را از قلعه اسفورزا، طاق صلح را که در کنار آن واقع شده اند می دهد و خانه هنرمندان پالازا  دلارته،  آکواریوم عمومی آرنا سیویکا و برج توره برانکا نیز داخل این پارک قرار گرفته اند که بسیار دیدنی است. در تور ایتالیا می توانید علاوه بر بازدید از این پارک زیبا از دیگر دیدنی های موجود در آن نیز بهره مند شوید.

sempione1

sempione3

این پارک در زمان ناپلئون به عنوان شاه راه اصلی نیز به شمار می رفته است. خانه دلارته که به آن خانه هنرمندان نیز می گویند در در سال ۱۹۳۳ میلادی توسط جیوانی موزیو در این پارک ساخته شده است. این خانه هنرمندان در حال حاضر مکانی برای برپایی نمایشگاه تریناله د میلانو است. علاوه بر آن در این پارک یک دریاچه، طاقی به نام طاق صلح و آمفی تئاتری به سبک رومی نیز قرار گرفته است که از جذابیت خاصی برخوردار می باشند و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از گردشگران تور ایتالیا از این پارک زیبا دیدن نمایند. از دیگر امکانات بسیار عالی این پارک اینترنت رایگان آن می باشد که گردشگران تور ایتالیا می توانند براحتی از آن استفاده کنند.

sempione2

در تور ایتالیا می توانید با رفتن به این پارک زیبا از بسیاری دیدنی های دیگر نیز بهره مند شوید. همچنین برای آشنایی بیشتر با این شهر زیبا و چگونگی سفر در تور ایتالیا می توانید از قسمت درباره میلان نیز دیدن نمایید. 

لینک های مرتبط:

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :