021-41454

واشنگتن دی سی

واشنگتن دی سی

واشنگتن دی سی

واشنگتن دی سی

واشنگتن D.C به عنوان پایتخت ایالات متحده امریکا یکی از مکان هایی است که مردم از کشور های مختلف دنیا به قصد کار تجارت تحصیل و تفریح به ان وارد می شوند این شهر یکی از پر جمعیت ترین  شهر های امریکا محسوب می شود.

کاخ  سفید مکانی است که بیشتر قدرتمندان و سیاست مداران دن یا در ان حضور دارند حتما در عکس ها و فیلم های مختلف کاخ سفید را دیده اید اما ممکن است وقتی از نزدیک کاخ سفید را مشاهده می کنید کوچکتر از چیزی باشد که در ذهن شما بوده است.

پیش از این که وارد کاخ سفید شوید باید مسائل امنیتی را رعایت کنید و بلیت تهیه کنید ممکن است  بازدید از کاخ سفید برای ما ایرانی ها چندان راحت ن باشد چون نیازمند اجازه سفارت است.

در سینماهای ایمکس شما می توانید تجربه جدیدی از سینما رفتن داشته باشید همان طور که می دانید پرده های سینمای ایمکس بزرگ تر هستند و در ان ها از تکنولوژی های پیشرفته ای استفاده شده است.

بازدید از اکثر بناهای اطراف بازار ملی رایگان هست و به شما پیشنهاد می کنیم اگر به محله های قدیمی و کلاسیک واشنگتن دی سی رفتید حتما از این بنا ها بازدید کنید مثلا یکی از بنا های جالب که می توانید ببینید بنای یادبود فرانکلین روزولت است.

شما می توانید از جرج تاون هم بازدید کنید جرج تاون یک منطقه تاریخی در واشنگتن دی سی شناخته می شود که همیشه در اطراف ان فروشنده های محلی وجود دارند و شما می توانید از ان ها صنایع دستی و یا لباس های سنتی خریداری کنید.

هم چنین در اطراف جرج تاون رستوران هایی وجود دارد که این رستوران ها غذا های محلی خوشمزه ای دارند که نظیر ان را در هیچ یک از رستوران های لوکس واشنگتن دی سی نخواهید یافت.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :