021-41454

هتل های مونترال کانادا

هتل های مونترال کانادا

هتل های مونترال کانادا

مقدمه: هزینه اقامت در شهر مونترال کانادا:

در مونترال هتل های زیادی وجود دارد که از هزینه های کم دارد تا بالا و شما می توانید بهترین هتل ها هم کمترین هزینه رزرو کنید و برای چند روز در ان هتل اقامت داشته باشید.و بسته به امکاناتی که شما لازم دارید هتل را رزرو کنید و از خدمات و امکانات هتل استفاده کنید.

در این متن ما به شما سه هتل را معرفی می کنیم.

هنگامی که می خواهید به کانادا و یا هر کشور دیگیری سفر کنید که مدت زیادی در انجا اقامت داشته باشید بهتر است هتل ها را در اینترنت جستجو کنید و یا از اژانس یزدان گشت سفیران درباره امکانات و خدماتش بپرسید و هتل مورد نظر شما را برایتان رزرو می کند.

هتل سوفتیل مونترال گلدن مایل:

این هتل در مونترال معروف است و هر سال تعدادی توریست برای اقامت چند روز به این هتل می روند زیرا هتلی راحت است و به بعضی از مکان های گردشگری نزدیک است و خدمات و امکانات خوبی را به مسافران ارائه می دهد.

ادرس سوفتیل مونترال گلدن مایل: ۱۱۵۳ Rue Sherbrooke Ouest، Montréal، QC H۳A، Canada

هتل هیلتون گاردن این مونترال:

این هتل 4 ستاره است  و هتلی زنجیره ای می باشد که در چند کشور دیگر هم شعبه دارد و در سراسر دنیا معروف است و امکانات خیلی خوبی را برای مسافران فراهم می کند اگر به مونترال سفر کردید توصیه می کنیم به این هتل بروید.

ادرس هتل هیلتون گاردن این مونترال: ۳۴۲۰ Rue Hutchison، Montréal، QC H۲X ۲G۴، Canada

هتل داوپین مونترال داون تان:

یکی ار بهترین هتل های مونترال کانادا است که هزینه اقامت در این هتل متوسط می باشد و امکانات و خدمات مختلفی نظیر:سرویس خشک شویی و اتاق کار جلسات و سرویس صبحانه و سرویس حمل ونقل و …. می باشد.

آدرس هتل داوپین مونترال داون تان: ۱۰۲۵ Rue de Bleury، Montréal، QC H۲Z ۱M۷، Canada

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :