021-41454

مرکز خرید ابن بطوطه در دبی

مرکز خرید ابن بطوطه در دبی

مرکز خرید ابن بطوطه در دبی

مرکز خرید ابن بطوطه در دبی

یکی از زیباترین و معروف ترین مراکز خرید در دبی که گشت و گذار در آن تنها در خرید کردن خلاصه نمی شود مرکز خرید ابن بطوطه در دبی میباشد امروز شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری یزدان گشت سفیران مجری مستقیم تورهای خارجی شما را با این مرکز خرید زیبا اشنا میکند همواره با یزدان گشت سفیران باشید و از خرید خود لذتی غیر قابل وصف ببرید.
مرکز خرید ابن بطوطه یکی از جاذبه‌های توریستی شهر دبی در امارات متحده عربی می باشد .هر ساله گردشگرانی که ازدبی دیدن می کنند سوغات فراوانی از بازارها و مراکز خرید دبی به کشورشان می برند که گردشگران زیادی را این مرکز خرید به خود جذب کرده است.

ابن‌بطوطه همان جغرافیدان و جهانگرد معروف عرب است مرکز خرید ابن‌بطوطه با الهام از شش سرزمینی که ابن‌بطوطه؛ این سیاح بزرگ بربر مراکشی به آنها مسافرت کرد، از شش محوطه تشکیل شده است که این محوطه ها شامل: محوطه اندلس، محوطه چینی، محوطه مصری، محوطه هندی، محوطه پارسی، محوطه تونسی

در واقع این مرکز خرید بازاری است با شش تیمچه‌ی اصلی که سبک معماری هر تیمچه از حال و هوای خاصی برخوردار است که در بالا گفته شد هر کدام از این تیمچه‌ها به یک نوع از محصولات اختصاص پیدا کرده استمثلا تیمچه ‌هند آخرین مدهای لباس و کفش را از برندهای معروف دنیا عرضه می‌کند یا تیمچه‌ مصر محصولات ورزشی می‌فروشد که بسیار مردم را به خود جذب کرده است.
بهتر است در ابتدا نقشه و اطلاعات کامل را از باجه‌های اطلاعات دریافت کنید تا سردرگم نشوید. در فودکورت این مرکز خرید هم انواع غذاهای هندی و چینی، فست‌فودها و کباب‌ها و میان‌وعده‌های خوشمزه را پیدا می‌کنید.

رستوران ها در این مرکز خرید

مرکز خرید ابن بطوطه ارائه دهنده ی رستوران ها و فست فود هایی با قیمت های مناسب می باشد. اکثر رستوران ها در قسمت چینی، نزدیک به سینما و محله بولینگ واقع شده است.

فست فود ها در اواخر بخش تونس، در نزدیکی هایپر مارکتِ گینت واقع شده اند. گزینه ها شامل نون و کباب که معروف ترین غذای ایرانی است ، کی.اف.سی، چارلیز، مک دونالد و لمونگرس که غذای ایتالیای می باشد.

اینجا یک مرکز تفریح کودک به اسم کید سیتی و یک سینما هم دارد که باعث می‌شود بچه‌ها هم از خرید خسته نشوند. مرکز خرید ابن بطوطه از آن مراکز خرید بزرگ و خیره‌کننده و محبوب دبی است که حتما به دیدنش می‌ارزد و یزدان گشت سفیران به شما عزیزان پیشنهاد میکند از این مرکز خرید دیدن کنید و هرگز پشیمان نخواهید شد.

یزدان گشت سفیران مجری مستقیم تورهای خارجی می باشد

یزدان گشت سفیران تورهای انگشت نگاری برای سفارت کانادا و امریکا و انگلیس را با قیمت های مناسب برای مسافران عزیز دارد

هنگامی که می خواهید برای انگشت نگاری به شهرهای امارات سفر کنید بهتر است با تور ویژه انگشت نگاری به کشور امارات  بروید

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس بگیرید

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :