021-41454

موسسه لورنزو مدیچی

موسسه لورنزو مدیچی

موسسه لورنزو مدیچی

موسسه لورنزو مدیچی

ایتالیا کشوری کهن با تاریخی پر فراز و نشیب و خواندنیست.این کشور در خود جاذبه های زیادی را دارد که گردشگران زیادی را جذب این کشور میکند در این میان دانشگاه های کشور ایتالیا از محبوبیت و جاذبه ی زیادی در میان علاقه مندان به تحصیل برخوردار است.نود دانشگاه عالی و با کیفیت با مدارک معتبر جهانی که در حدود پانزده تا از انها در رده ی بهترین دانشگاه های جهان قرار دارد .

ایتالیا دارای دانشگاه های بینظیری است اما اگر به زبان ایتالیایی تسلط ندارید موسسه لورنزو مدیچی که یک موسسه بین المللی است برایتان فوق العادست.اگرچه برای دانشجویان خارجی کلاس های اموزش زبان ایتالیایی برگزار میشود اما در این دانشگاه خیلی از رشته هابه زبان انگلیسی تدریس میشود.

محیطی صمیمی و دوستانه در میان اثار تاریخی به جا مانده از گذشته این موسسه را بیش از پیش دوست داشتنی و راحت جلوه میدهد.رشته های تخصصی و کارشناسی زیر نظر اساتید برجسته تدریس میشوند.

کلاس ها غلبا در اتاق های کنفرانس با تعمل دانشجویان برگزار میشود و بیشک موسسه لورنزو مدیچی یکی از بهترین انتخاب ها برای دانشجویان خارجی میباشد .
موسسه لورنزو مدیچی Lorenzo de’Medici موسسه ای بین المللی است که در شهر زیبا و دیدنی توسکای جای دارد در میان بناهای تاریخی و باستانی به جا مانده از گذشته.این موسسه بین المللی در خود رشته های متعددی را دارد که بیشتر از۴۰۰ رشته در این موسسه به زبان انگلیسی تدریس میشود .

فارق التحصیلان این دانشکده با مدرکی معتبر و با اینده ای درخشان روبرو هستند. موسسه لورنزو مدیچی برای علاقه مندان به تحصیل در ایتالیا که اشنایی با زبان این کشور ندارند مناسب و ایده ال است.
اژانس یزدان گشت سفیران با سالها تجربه و کادری متخصص در زمینه ی پیکاپ،اخذ ویزا و وقت سفارت یاری رسان شما عزیزان میباشد .منتظر تماس شما هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

2 پاسخ

  1. سلام روزتون بخیر میخواستم شرایط تحصیل در دانشگاه لورنزو مدیچی در ایتالیا رو بدونم

    1. سلام و وقت بخیر
      در بخش مشاوره آنلاین سایت، همکاران ما راهنماییتون می کنن و یا میتونید تماس بگیرید تا کامل راهنمایی بشید 02141454

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :