021-41454

مهاجرت به پرنس ادوارد

مهاجرت به پرنس ادوارد

مهاجرت به پرنس ادوارد

کانادا کشور امن ، ثروتمند و سر شار از منابع طبیعی است که مهاجران زیادی از کشورهای دور و نزدیک این کشور را برای زندگی سرمایه گذاری یا ادامه تحسل انتخاب کرده اند.کانادا دا پراکندگی جمعیت کمی نسبت به مساحت پهناورش می باشد.

استان این شهر نیز مانند سایر استان های کانادا رشد جمعیت اینده ی خود را وابسته به مهاجرت میداند لذا برنامه های خاصی برای جذب مهاجر در نظر دارد.

مهاجرت به این شهر که یکی از استان های خوب و بسیار زیبای کانادا است امری محبوب و مورد علاقه نزد کسانی است که خواهان اقامت در کشور دیگری هستند.

استان این شهر در برنامه انتخابی استانی PNP نیز حضور دارد و علاقه مندن مهاجرت به این شهر در چهار گروه متفاوت میتوانند اقدام کنند.ا

این چهار گروه که در برنامه استانی PEI وجود دارد شامل سرمایه گذاری ، کار افرینی و متخصص بودن یا افرادی که دارای فامیل درجه یک در این استان هستند می باشد.

این استان با جمعیت کم بالاترین تراکم جمعیت را دارد و با مهاجرت به این شهر این جمعیت متعادل نگه داشته شده است.

این استان در زمینه ی جذب مهاجر تلاش های زیادی کرده است و همواره دانشجویان بسیار قوی از سراسر کشورها جذب دانشگاه های این استان میشوند همچنین سرمایه گذاری یکی دیگر از مهاجرت های مورد پسند این شهر است تا ضمن تزریق سرمایه به این استان با ایجاد کاری جدید و نو اورانه دست به ایجاد شغل نیز بزنند و بیش از پیش اقتصاد این شهر را شکوفا و پر رونق کنند.

 

اقدام برای مهاجرت به پرنس ادوارد کانادا

مهاجرت به این شهر با یکی از روش های ذکر شده به راحتی ممکن و در دسترس است.

آژانس یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادری مجرب در زمینه های مختلفی مانند پیکاپ ، اخذ ویزا و وقت سفارت یا ویزای مولتی کانادا راهنما و یاری رسان شما عزیزان می باشد . منتظر تماس شما هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت . پیکاپ ویزا در تماس باشید .

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :