021-41454

آلبرتا در کانادا

آلبرتا در کانادا

آلبرتا در کانادا

کانادا کشور زیبا و پهناور با استان های زیبایی می باشد . یکی از این استان ها این شهر می باشد.

استان آلبرتا در حقیقت غربی ترین استان در کانادا میباشد که دارای طبیعت بی نظیر و بسیار سر سبز است . این شهر با نام استان انرژی شهرت دارد و ان به دلیل تولیدات نفت و گاز این استان می باشد .

آلبرتا استانی سر سبز با انواع امکانات رفاهی و تحصیلی می باشد و امنیت بالای این منطقه در کانادا مثال زدنی است.

این شهر که با نام استان انرژی هم شهرت دارد دارای 3.3 میلیون نفر جمعیت می باشد و این جمعیت روز به روز در حال افزایش است .

اکثر اهالی استان این شهر در دو شهر مهم استان با نام های ادمونتون که مرکز استان آلبرتا نیز هست و در شهر کاگری اقامت دارند و هر کدام از این دو شهر نام برده در حدود یک میلیون نفر جمعیت دارند.

این استان همان طور که در بالا اشاره کردم تولید نفت و گازش در جهان سرامد و بسیار پر اهمیت است و همچنین انواع صنایع وابسته وشغل های خدماتی در این زمینه رونق بسیتر دارند.

 

اقتصاد و سایر اطلاعات

آلبرتا با توجه به رشد اقتصادی قوی و قدرتمندی در کانادا که داشته است به یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجرت تبدیل شده است . فرصت های شغلی عالی ، اقتصاد پر رونق و منطقه ی سر سبز و خوش اب و هوا از دلایل محبوبیت آلبرتا نزد مهاجران می باشد .

استان این شهر از ثروتمند ترین و مرفه ترین استان های کانادا به شمار میرود و این شهر از مقاصد مهم مهاجرت در این کشور است.

آژانس یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادری متخصص در زمینه های مختلفی مانند پیکاپ ، اخذ ویزا ، وقت سفارت و ویزای مولتی کانادا راهنما و یاری رسان شما عزیزان می باشد . منتظر تماس شما هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت . پیکاپ ویزا در تماس باشید .

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :