021-41454

معرفی هزار جزیره کانادا انتاریو

معرفی هزار جزیره کانادا

هزار جزیره اشاره دارد به مجمع الجزایری واقع در مرز کانادا و آمریکا و در رودخانه سنت لاورس که شمار این جزایر به 1864 عدد می رسند و یکی از بهترین نقاط گردشگری دنیا و برای تور کانادا می باشد.این جزایر از سمت شمال شرقی دریاچه استان انتاریو شروع می شوند و تا به سمت پایین کینگستون انتاریو با مسافتی 50 مایلی ( حدود 80 کیلومتر ) امتداد می یابد.این جزایر همانطور که گفتیم در مرز کانادا و آمریکا و در واقع در میان دو کشور مشترک است و جزایر مربوط به کانادا در استان انتاریو کانادا و جزایر مربوط به آمریکا در ایالت نیویورک کشور آمریکا واقع گردیده است.این جزایر از شهر تورنتو ، واقع در استان انتاریو 297 کیلومتر فاصله دارند.

این جزایر در مساحت ها و اندازه های گوناگونی هستند ، از جزایری به اندازه صد کیلومتر مربعی بگیرید تا جزایری با اندازه بسیار کوچک و تحت تصاحب چند نفر و یا حتی یک نفر و همچنین یک سری صخره ها که می توان گفت تحت تصاحب و مکان دلخواه گونه های مختلفی از پرندگان مهاجر می باشد.

در این رودخانه ، هر خشکی که دارای شرایط زیر باشد جز یکی از جزایر از هزار جزیره به حساب می آیند:

  • بالای سطح دریا باشد
  • مساحت آن حداقل حدود یک متر مربع باشد
  • حداقل دارای یک درخت زنده باشد

معرفی هزار جزیره کانادا » تردد و تفریحات

در این جزیره شما شاهد تردد کشتی ها و قایق های توریستی و تفریحی هستید اما بیشتر تردد قایق ها و کشتی های بارکشی را می بینید که معمولا مقصد به سمت سنت لورن و بالعکس را دارند و این را هم باید گفت که برای هدایت کشتی ها در این رودخانه ، به ناخدایان بسیار مجرب و حرفه ای نیاز است چرا که هدایت کشتی در میان صخره های بسیار متعدد قرار گرفته در راه سخت می باشد و هدایت و سفر بدون خطر کار هر نا خدایی نیست.

در هزار جزیره ، توریست ها مشغول قایق سواری و تردد میان جزایر این مجمع الجزایر هستند ، در بخش هایی هم که دریاچه هایی قرار دارند مشغول آب تنی و شنا کردن هستند و همچنین در بخش هایی دیگر بخصوص Eel Bay که خلیجی کم عمق در جنوب غربی جزیره Wellesley است ، بسیار محبوب برای ماهی گیران می باشد.

» آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران ، خدمات پیکاپ پاسپورت کانادا و وقت سفارت کانادا شما را بصورت فوری و با مجوز حمل پاسپورت انجام می دهد.

برای دریافت خدمات پیکاپ ویزا کانادا در اسرع وقت از آژانس یزدان گشت سفیران ، اینجا را کلیک کنید.

برای دریافت خدمات وقت سفارت کانادا  از آژانس یزدان گشت سفیران ، اینجا را کلیک کنید.

شماره تماس : 41454 – 021

مشاهده اطلاعات ، پکیج ها یا رزرو تور کانادا

معرفی هزار جزیره کانادا 2 معرفی هزار جزیره کانادا 3 معرفی هزار جزیره کانادا 4 معرفی هزار جزیره کانادا 5  معرفی هزار جزیره کانادا 7 معرفی هزار جزیره کانادا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :