021-41454

مدارس شبانه روزی انگلیس

مدارس شبانه روزی انگلیس

مدارس شبانه روزی انگلیس

مدارس شبانه روزی انگلیس

مدارسی دارای امکانات اقامتی برای کودکان و نوجوانان تا سن 18 سال می باشند که مدارک معتبر بین المللی نظیر GCSE، A-Level و International Baccalureate را ارائه می دهند. در سال 2013، بیش از 24000 کودک و نوجوان از سراسر دنیا به منظور تحصیل و زندگی در مدارس شبانه روزی انگلستان و پیوستن به دانش آموزان محلی در انگلیس، ایرلند شمالی، اسکاتلند و ولز به انگلستان سفر کرده اند. مدارس شبانه روزی در انگلستان سطح بسیار عالی از آموزش را ارائه می دهند و به افراد کمک می کنند که مهارتهای خود را گسترش دهند و برای دانشگاه آمادگی پیدا کنند. تمامی مدارس شبانه روزی در انگلستان می بایست ضوابط و استانداردهای سختگیرانه دولت انگلستان در خصوص کیفیت تدریس، امکانات و رفاه دانش آموزان را پوشش دهند.

مدارک تحصیلی انگلستان در تمامی دانشگاه های جهان معتبر و مورد قبول می باشند. بخش بسیار بزرگی از مدارس شبانه روزی در انگلستان مستقل و خصوصی می باشند. در سال 2014، 92% از افرادی که از مدارس خصوصی فارغ التحصیل شده اند، وارد دوره های تحصیلات تکمیلی شده اند. در سال 2012، 75% از فارغ التحصیلان مدارس خصوصی دارای پذیرش تحصیلی از ممتازترین دانشگاه های انگلستان بوده اند.

مدارس شبانه روزی در انگلستان سطح بسیار عالی آموزش، امکانات و پشتیبانی را ارائه می کنند. سیستم آموزشی انگلیس افراد را مشتاق به گسترش مهارتها و دانش خود و خلاق بودن می کند و افراد را در رسیدن به ایده آل های خود یاری می کند. بسیاری از مدارس شبانه روزی در انگلستان ساختمان های زیبای دارای چند قرن قدمت را با کلاس های مدرن و معماری سنتی ترکیب کرده اند

مدارس شبانه روزی خود را به عنوان قیم دانش آموز معرفی میکنند و اغلب از نظر قانونی اجازه خروج دانش آموز را برای ماندن نزد والدین به او نخواهند داد.

وقت سفارت انگلیس

پیکاپ ویزا انگلیس

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :