021-41454

لوکیشن های هری پاتر در انگلیس

لوکیشن های هری پاتر در انگلیس

لوکیشن های هری پاتر در انگلیس

لوکیشن های هری پاتر در انگلیس

شاید برای شما هم دیدن مکان هایی که هری پاتر در آن داستان های هیجان انگیز را رقم میزد جالب و نوستالژیک باشد در این متن شما با تعدادی از مکان هایی که در آن ها سریال هری پاتر فیلم برداری شد آشنا می شوید.

 

دانشگاه آکسفورد

یکی از مکان هایی که هری پاتر در آن اوقات زیادی را می گذراند دانشگاه اکسفورد بود که البته اگر خاطرتان باشد این دانشگاه در سریال مدرسه هاگوارتز نامیده می شد.

 

تئاتر قصر

قدمت این تئاتر ویکتوریایی در وست اند به ۱۸۹۱ برمی‌گردد و برای فرار «هری پاتر و فرزند نفرین شده» در قسمت اول و دوم با وسایل جادویی به خوبی دکور شده است. این تئاتر نوشته‌ی جک تورن با همکاری جی کی رولینگ در۳۰ جولای افتتاح می‌شود و داستان هری، هرمیون و رون را ۱۹ سال بعد از آخرین کتاب نقل می‌کند. بعد از این که هری پاتر در این مکان نقش ازی کرد میلیون ها نفر تصمیم گرفتنند از این مکان بازدید کنند.

 

کوچه هرس گاردز

برای فیلمبرداری قسمت اول هری پاتر و یادگاران مرگ، یک سرویس بهداشتی مردانه در این محوطه پشت مجسمه مقابل ورودی وزارت دفاع بریتانیا ساخته شد.که بسیار جالب است.

اما باید بدانید که این سازه  صرفا یک دست شویی معمولی نبود بلکه ورودی کارمندان وزارت جادو بود، جایی که رون، هری و هرمیون با تغییر قیافه به آن وارد شدند. این کوچه به عنوان قلب لندن شناخته می شد.

 

ایستگاه مترو وست مینستر

اینجا جایی است که آقای ویزلی برای بلیط زدن و ورود به ایستگاه در همراهی هری به وزارت جادو در «هری پاتر و محفل ققنوس» با مشکل مواجه می‌شود. خیلی جالب است که این ایستگاه پر بازدید قبل از هری پاتر  یک ایستگاه مترو معمولی بود.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :