021-41454

علاقه به تلفن همراه در انگلیس

علاقه به تلفن همراه در انگلیس

علاقه به تلفن همراه در انگلیس

علاقه به تلفن همراه در انگلیس

صبح روز بعد از جلسه مجلس عوام انگلستان که موضوع ان  اثرات طرح خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا بود روزنامه‌ها به جای تحلیل موارد مطرح شده، عکس‌های مختلفی را منتشر کردند که نشانگر این موضوع بود که همه اعضای مجلس عوام انگلستان در حال کار کردن با گوشی خود بوده اند

طبق عکس های خبر گزاری ها چند روز قبل مجلس عوام انگلستان جلسه‌ای ویژه برگزار کرد تا  شرایط اقتصادی این انگلستان پس از استقلال کامل را مورد بررسی قرار دهد.

ولی صبح روز بعد از جلسه عکس‌های مختلف نشان می‌داد تقریبا همه اعضای مجلس عوام انگلستان در حال کار کردن با گوشی خود هستند و توجهی به موضوعات مطرح شده ندارند.

روزنامه‌ها برای آنکه شدت این مسأله را نشان دهند، در هر یک از این تصاویر یک دایره زرد دور گوشی‌ها کشیدند تا بدرستی مشخص شود بخش اعظم اعضای پارلمان بدون توجه به اهمیت جلسه، برنامه‌های شخصی خود را در گوشی هوشمند پی می‌گیرند.

در یکی از  عکس‌ها  جان مک‌دانِل از سیاستگذاران حزب کارگر انگلستان در حال سخنرانی بود، نیمی از 42 عضو این حزب پشت سر او مشخص بودند و دور از چشم رئیس حزب با گوشی هوشمند کار می‌کردند.

انگلستان در میان کشورهای مختلف جهان با وجود جمعیت کم خود بیشترین علاقه مند یا در واقع معتاد به فضای مجازی را دارد که این امر سبب نگرانی مسئولین و خانواده‌ها و معلمان شده است.

بیشتر آمار‌ها نشان می‌دهد که نوجوانان انگلستانی ترجیح می‌دهند به‌جای تماشای مسابقات لیگ اروپا، بازی‌های آنلاین فعال در دستگاه هوشمند خود مثل ایپد یا تبلت  دنبال کنند.

بیشتر متخصصان و پزشکان بر این‌باورند که این مسیر اسیب های  روزافزون جوانان را از لحاظ فعالیت بدنی به ارمغان می‌آورد و همین مسئله سلامت عمومی جامعه و نسل های بعد را به خطر می‌اندازد.

وقت سفارت انگلیس

پیکاپ ویزا انگلیس

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :