021-41454

شکلات شیر شتر دبی

شکلات شیر شتر دبی

شکلات شیر شتر دبی

شکلات شیر شتر دبی

دبی شهری زیبا و توریستی که تنها در طی صد سال اخیر دست خوش تحولات بسیار زیادی شده است این روزها به عنوان مقصدی محبوب و مورد پسند بسیاری از توریست ها و گردشگران میباشد . مسافران این شهر مدرن با اهداف گوناگون به این شهر می ایند .بسیاری برای کار و توسعه ی فعالیت بازرگانی خود و عده ای برای سپری کردن اوقات فراغتی بی نظیر در این شهر با بهره گیری از امکانات بی نظیر این شهر زیبا , در هر صورت مسافران با هر انگیزه و هدفی به این شهر می ایند در هنگام بازگشتشان برای عزیزان خود در خانه سوغات های زیبایی تهیه میکنند . شکلات شیر شتر در دبی یکی از معروف ترین و پر خاصیت ترین سوغات های این شهر است که دارای شهرت جهانی نیز میباشد .

شکلات شیر شتر در دبی با توجه به جایگاه و اهمیت شتر در فرهنگ دبی بسیار محبوب میباشد و در کنار ان این شکلات ها که از شیر تازه ی شتر تهیه میشوند بسیار پر خاصیت و مفید برای سلامتی میباشند .این شکلات ها که در بسته بندی های بسیار زیبایی ارائه میشوند دارای حداقل قیمت 40 درهم میباشند و سوغاتی مناسب و خاص از دبی به شمار میروند.

شکلات شیر شتر در دبی در بسیاری از مال ها و مراکز خرید بزرگ دبی در بارهای مخصوص شکلات شیر شتر به فروش میرسند ,این سوغاتی لذیذ و پر خاصیت حتی در کیوسک ها و فرودگاه دبی نیز به فروش میرسد و بی شک یکی از خوش مزه ترین و خاص ترین سوغات هایی است که میتوانید از دبی برای عزیزانتان تهیه کنید.در سفرتان به دبی این شهر توریستی لوکس خرید سوغات های زیبا را برای عزیزانتان از یاد نبرید. بهترین سوغات های این شهر را در بازار های سنتی دبی می توانید بیابید .

تور عرب هلث دبی

 

نویسنده : یزدان گشت سفیران

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :