021-41454

شهر سنت جونز

شهر سنت جونز

شهر سنت جونز

شهر سنت جونز

سنت جونز، مرکز و بزرگترین شهر در نیوفنلاند و لابرادور محسوب می شود سنت جونز را معمولا به عنوان قدیمی ترین شهر انگلیسی که در امریکای شمالی و در کانادا قرار دارد نیز می شناسند این شهر در نوک شرقی شبه جزیره آوالون در جزیره نیوفنلاند، واقع شده است.

طبق اخرین سرشماری هایی که درباره سنت جونز صورت گرفته است نشان می دهد که این شهر جمعیتی در حدود صد و نود و شش هزار نفر دارد و دومین منطقه پر جمعیت در اتلانتیک کانادا محسوب می شود هم چنین  بعد از هالیفاکس و در رتبه بیستم بزرگترین منطقه شهری در کانادا، قرار دارد.

اگر بخواهیم درباره تاریخچه اسم این شهر نیز اشاره ای داشته باشیم باید بگوییم که اسم ان در حقیقت به یک روز جشن بر می گردد   وقتی که جان کبوت در سال ۱۴۹۷ با کشتی به سمت بندر سفر کرد این اسم را برای این منطقه انتخاب کرد.

درباره تاریخچه این منطقه هم باید گفت که  نیوفنلاند به عنوان یک مستعمره انگلیسی شناخته شده است و هم چنین به دفعات مورد حمله فرانسوی ها واقع شده است که ین موضوعات نشان می دهد که تا چه اندازه این منطقه گذشته پر التهابی را تجربه کرده است.

 

سنت جونز در گذشته

نیروهای بریتانیایی از استحکامات سنت جونز در طول جنگ هفت ساله امریکای شمالی، جنگ انقلابی امریکا و جنگ ۱۸۱۲، استفاده کردند. سنت جونز، نیازهای متفقین در جنگ جهانی دوم را با ارائه پایگاه هوایی برای ارتش ایالات متحده و یک بندر برای کشتی های جنگی ضد زیردریایی، برآورده کرده است.

سنت جونز امروزه به یک قطب گردشگری در کانادا بدل شده است که همه ساله گردشگران بسیاری از آن بازدید می کنند.

واردات عمده سنت جونز شیلات است که از این نظر می توان گفت سنت جونز دسترسی به یکی از بهترین انواع شیلات  را دارد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :