021-41454

شهر ساحلی پوزیتانو

شهر ساحلی پوزیتانو

شهر ساحلی پوزیتانو » سواحل زیبا و ناب با شن های نرم و سفید و اب های زلال و بی مانند شهر های ساحلی ایتالیا از محبوب ترین جاذبه های این کشور میباشد.سالانه تعداد بسیار زیادی مسافر برای استراحت و لذت بردن از ساحل و دریای ایتالیا به این کشور سفر میکنند.

دو شهر ساحلی ایتالیا مانارولا و پوزیتانو از محبوبیت زیادی میان گردشگران برخوردار هستند.

مانارولا شری رنگارنگ و پر از زندگیست.

این شهر بیشک یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین مکان ها برای سفر است این شهر ساحلی که قمتی از پارک ملی سینگیو تیری میباشد بیشتر شبیه اثری هنری میباشد تا یک شهر.رنگ های زنده و گرم در کنار ساحل و شن های سفید این مکان را به اثری زیبا تبدیل کرده است.

ساختمان های رنگی در کنار هم منظره ای بی نظیر را خلق کرده اند.در این شهر کلیسای دیدنی به نام کلیسای سان لورنزو نیز وجود دارد که بسیار دیدنی و دارای چشم اندازی زیبا معماری خاص است.شهر ساحلی دیگر که به معرفی ان میپردازم شهر پوزیتانو میباشد شهری مملو از هتل و مناظر زیبای روستایی.بسیاری این شهر را زیباترین شهر ایتالیا میدانند.

هر ساله در فصول مختلف تعداد زیادی گردشگر به این شهر می ایند و از مناظر زیبا و طبیعت ان عکس برداری میکند این شهر ساحلی بسیار مورد توجه گردشگران است و با اینکه جز گران ترین ریزورت ها در ساحل امالفی میباشد بسیار محبوب است.

این منطقه دارای انواع تفریحات از قایق سواری تا جت اسکی و بازدید از غار ابی و…. میباشد در سفر به ایتالیا بازدید از شهر ساحلی مانارولا و پوزیتانو را فراموش نکنید.

یزدان گشت سفیران با سالها تجربه و کادری متخصص در زمینه ی پیکاپ ویزا،وقت سفارت و سفر یاری رسان شما عزیزان است. با ما تماس بگیرید.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

هتل سالا پوکت,مشخصات هتل سالا پوکت,اطلاعات هتل سالا پوکت,رزرو هتل سالا تایلند,قیمت هتل های تایلند,هتل های پوکت,اطلاعات هتل های پوکت

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :