021-41454

شهر العین دبی

شهر العین دبی

شهر العین دبی »

العین (شهر باغ‌ها) دومین شهر بزرگ شیخ‌نشین ابوظبی و چهارمین شهر بزرگ امارات متحده عربی است.العین  با جمعیتی تقریبا ۶۰۰ هزار نفری در ۱۶۰ کیلومتری شرق ابوظبی و ۱۲۰ کیلومتری جنوب دبی قرار دارد. این شهر محل تولد شیخ زائد بن سلطان آل نهیان، اولین رئیس امارات متحده عربی بوده و بیشترین جمعیت اماراتی‌های بومی را داراست.العین شهری مرزی در کنار مرز عمان محسوب می‌شود.

العین دارای فرودگاه بین‌المللی است. با اینکه با وجود فرودگاه‌های بزرگ شهرهای دوبی و ابوظبی پروازهای بین المللی اندکی به این شهر صورت می‌گیرد.رکت هواپیمایی اتحاد سرویس‌های اتوبوسی مستقیم از فرودگاه ابوظبی به العین برقرار کرده که در صورت استفاده دیگر نیازی به مراجعه به ترمینال‌های اتوبوس‌رانی نیست.

از نظر طبیعی در یک منطقه گرم و خشک قرار دارد و دارای بارندگی محدودی است. این شهر در دامنه کوههای حجر قرار گرفته است و وجود جبل حفیت با پوشش گیاهی  باعث تغییراتی در آب و هوای این شهر شده است.

العین به علت سرسبز بودن به شهر سبز نیز معروف می باشد. العین از بهترین شرایط آب و هوایی در امارات برخوردار است و در تابستان کمترین دمای هوا را داراست. از مراکز دیدنی این شهر می توان به جبل حفیت، کوهی به ارتفاع 1340 متر اشاره کرد. دیدن قله جاهلی، باغ وحش و پارک های دیدنی این شهر نیز خالی  از لطف نیست.

مراکز خرید العین

مرکز خرید العین : این مرکز خرید بزرگ ترین فروشگاه شهر العین امارات است گه امکانات خرید را توام با امکانات رفاهی و هم چنین تفریحی برای کودکان در کنار هم قرار داده است

فروشگاه عربی

فروشگاهی مخصوص بانوان است که لباسها و وسایل زینتی بفروش می‌رساند.

نمایشگاه Even Black

نمایشگاه لباس سنتی بانوان در طرح‌های مختلف و بسیار متنوع است که چهار تالار نمایش دارد.

مراکز دیدنی

پارک باستان شناسی هیلی واحه العین کوه هاجر بازار شتر ها

[su_button url=”/تور-عرب-هلث/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]نمایشگاه عرب هلث دبی[/su_button]

[su_button url=”/اطلاعات-تور-دبی/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]تور دبی[/su_button]

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :