021-41454

فلامینگو ها در دبی

فلامینگو ها در دبی

فلامینگو ها در دبی

فلامینگو ها در دبی

دبی شهری است زیبا و بسیار مدرن که توانسته به خوبی کمبود جاذبه های طبیعیش را با ایجاد و احداث انواع جاذبه های گوتاگون و متنوع ساخت دست بشر جبران کند .این شهر البته لازم به ذکر است از هر جاذبه ی طبیعی که در خود دارد به بهترین نحو ممکن بهره برده است . برای مثال در بیابان های سوزانش تور های سافاری برگزار میکند که از محبوب ترین جاذبه های گردشگری در دبی به شمار میروند و یا از سواحلش انچنان تخصصی بهره برده است که بسیاری از مسافران یک روز کامل خود را بدون احساس خستگی در این سواحل میگذرانند . یک جاذبه ی خاص و دیدنی دبی فلامینگو ها در دبی میباشند که بسیار مورد توجه بسیاری از زیست شناسان و دوستداران حیوانات میباشد.

بازدید از آن‌ها در پناهگاه راس الخور امکان پذیر است . هنگامی که تعداد زیادی از این پرندگان زیبا و دیدنی به این منطقه میایند تا در اب های امن این منطقه زمانی به زندگی و زادو ولد بپردازند . این پرندگان که در اجتماعات بزرگ هستند با حضورشان در این پناهگاه ,پناهگاه را بسیار دیدنی و جالب میکنند به طوری که تعداد زیادی توریست و گردشگر برای تماشای انها بر طبق قوانین پناهگاه به این منطقه مراجعه میکنند .

دبی شهری زیبا و مدرن است و توجه خاصی به حفظ اثار باستانی و تاریخی خود و مراکز تفریحی خود دارد و تمام دقت و توجه خود را برای جلوگیری از لطمه دیدن این دو مهم انجام میدهد . در سفرتان به دبی چنانچه به حیوانات علاقه دارید در کنار بازدید فلامینگو ها در دبی در پناهگاه راس الخور میتوانید از باغ وحش دبی و باغ وحش زیر اب دبی و همچنین دلفیناریوم دبی بازدید کنید که همگی بسیار زیبا و دیدنی هستند و خاطرات خوشی را برایتان به ارمغان میاورند .

[su_button url=”/تور-عرب-هلث/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]تور نمایشگاه عرب هلث دبی[/su_button]

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :