021-41454

شهرهای دیدنی فرانسه

شهرهای دیدنی فرانسه

شهرهای دیدنی فرانسه

 

1. نیس

این شهر زیبا و شگفت انگیز در جنوب کشور فرانسه قرار دارد.و یکی از مقصدهای توریستی محبوب فرانسه است. و پایتخت و بزرگترین ساحل تفریحی دریای ساحل  است که جزو  آبهای گرم دریای مدیترانه می باشد.

این شهر قدمت تاریخی و زندگی اجتماعی را به بازدیدکنندگان نشان می دهد.گردش در نیس بسیار ایده آل و لوکس می باشد مانند صعود به قلعه هیل، قدم زدن در خیابان های قدیمی شهر، و یا لذت بردن از آب های گرم دریا.

 

2. کن

کن یک شهر جشنواره ای ساحلی می باشد که یک شهر زیبا و دیدنی در ساحل دریای کوتا است.و شما می توانید درختان نخل و قایق های لوکس را در بندر مشاهده کنید.

کن دارای محیطی زیبا و متنوع است با سواحلی زیبا که مشهور به کروزت  هستند. کن شهر اصلی ماهیگیری در فرانسه می باشد که تبدیل به یک شهر آبگر مدرن با هتل های لوکس شده است.

 

3. استراسبورگ

استراسبورگ به عنوان یکی از سه کرسی پارلمان اتحادیه اروپا و دیگر موسسات اروپایی شناخته شده است، به دلیل نام آن، و اغلب افراد فکر می کنند که یک شهر آلمانی است.

اما استراسبورگ  یک شهر تاریخی زیبا است و جزو  Grande île (جزیره بزرگ) سایت یونسکو می باشد. استراسبورگ را به دلیل کلیسای جامع قرن 15 و سه پل می شناسند و مکان های بسیار بیشتری برای کشف کردن آن در استراسبورگ وجود دارد!

 

4.آنتیبس

از دیگر شهرهای دیدنی فرانسه می باشد. آنتیبس مرکز صنعت عطر است.این شهر مانند شهر نیس است اما بزرگتر از شهر نیس می باشد . حتما به پیاده روی در مناطق مرکز تاریخی با دیوارهای قرون وسطایی یا خیابان های باریک آن بروید.

اگر شما فقط می خواهید از یک شهر در Cote d’Azur دیدن کنید که پر از توریست نباشد، آنتیبس انتخاب مناسبی خواهد بود. شما می توانید به ساحل بزرگ، و به بندر با قایق بادبانی لوکس بروید و همچنین  از پارک تفریحی مارینلند لذت ببرید.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :