021-41454

سفر به اتاوا

سفر به اتاوا

سفر به اتاوا

اتاوا پایتخت کانادا بوده و در بخش شرقی انتاریو و در کنار مرز کبک واقع شده است. پایتخت کانادا محل سکونت حدود 1.15 نفر از مردم میباشد.
این شهر به عنوان مرکز حکومت فدرال، موجب ایجاد اشتغال برای بسیاری از اهالی این منطقه شده است.

دفاتر دولتی بسیاری در این شهر مستقر می باشند بسیاری از شرکتهای داخلی و بین المللی که با بخش دولتی و عمومی سر و کار مستقیم دارند این شهر را محل دفاتر اصلی خود قرار داده اند.

این شهر همچنین به مرکزی برای فن آوری های نوین تبدیل شده که همین امر باعث شده تا این شهر بیشترین افراد دارای مدرک دکتری در کانادا را در خود جای دهد.

این شهر همچنین دو دانشگاه اصلی کشور یعنی دانشگاه اتاوا و دانشگاه کارلتون را در قلمرو خود جای داده است.

اتاوا مرکز مهمی برای مهاجرت به کانادا به شمار می آید و در حدود 20 درصد از جمعیت شهر را افراد خارجی تشکیل می دهند.

این مهاجران به واسطه فرصت های شغلی و اقتصادی، استانداردهای بالای زندگی و محیط دوستانه و ایمن که در پرورش خانواده نقش دارد جذب این شهر شده اند.

اگر به طور پیوسته به اتاوا پرواز می کنید و در کشور واسط  قصد خروج از از فرودگاه و اقامت را ندارید حتما در فرودگاه ایران هنگام تحویل بار ذکر کنید که اثاثیه خود را در کانادا تحویل خواهید گرفت،

در این حالت خود شرکت هواپیمایی بار شما را به هواپیمای دوم تحویل می دهد و وقت شما در فرودگاه واسط صرف دریافت و تحویل مجدد بار نخواهد شد.

اختلاف ساعت ایران و اتاوا 8 ساعت و نیم می باشد که در ابتدای بهار و تابستان به دلیل عدم همزمانی تغییر ساعت در ایران و در اتاوا به مدت کوتاهی این فاصله زمانی به 7 ساعت و نیم و 9 ساعت و نیم تغییر می نماید.

لینک مرتبط:

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :