021-41454

خدمات معلولین در دبی

خدمات معلولین در دبی

خدمات معلولین در دبی

خدمات معلولین در دبی

دبی این شهر توریستی و زیبا که سالانه میزبان تعداد بسیار زیادی مسافر میباشد در اقدامی جدی و پیگیر سعی در بهبود شرایط مسافران معلول و بهبود شرایط اقامت برای معلولین کرد . این شهر زیبا فرودگاه بین المللی خود را مجهز به بالاترین امکانات لازم برای راحتی معلولین کرده است .

درب های بزرگ و اتوماتیک , اسانسورهای بزرگ و جا دار و امکان دسترسی به همه ی کانتر ها با ویلچر از امکانات مهم این فرودگاه میباشد.علاوه بر این خدمات ویژه ی بسیار خوبی به معلولین ارئه میشود .خدماتی مانند حمل نقل خاص , عدم لزوم انتظار طولانی معلولین در صف های بلند فرودگاه و جابه جا کردن چمدان های انها برای اسایش بیشترشان.

این شهر تاکسی های خود را با کمی تغییر مناسب برای استفاده ی معلولین نیز کرده است و انها به راحتی میتوانند از این تاکسی ها استفاده کنند . پارکینگ مخصوص معلولین برای اسایش و راحتی بیشتر معلولین در نزدیکی محل ورود به مجتمع ها و مراکز تفریحی تعبیه شده است .

این شهر زیبا با اهمیت و توجه خاص به معلولین موفق به بهبود امکانات ویژه ی خود در حد بسیار زیادی شده است و سالانه میزبان تعداد زیادی مسافر معلول نیز میباشد که میخواهند از امکانات زیبای این شهر بهره ببرند.

اقامت معلولین در دبی کاری سخت و دشوار نیست. همه ی هتل های پنج ستاره ی این شهر مجهز به امکانات و خدمات خاص برای معلولین هستند و دارای مسیر های ویژه برای ویلچر میباشند.

این امکانات و تجهیزات که سبب جلب افراد معلول و خانواده های انها شده است , دبی را بر ان کرد که هر چه بیشتر سعی در ارائه خدمات بهتر به این عزیزان کند .بسیاری از مراکز خرید مجهز به پله برقی هایی با قابلیت جابه جا کردن ویلچر شدن تا معلولین نیز بتوانند از از این مراکز خرید دیدن کنند . دبی شهر زیبا و مدرن است که به تمامی مسافران خود با هر شرایط خاصی توجه خاص و ویژه دارد.

تور دبی امارات

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :