021-41454

سافاری در آنتالیا

سافاری در آنتالیا

سافاری در آنتالیا

این تفریح یک تفریح بسیار پر هیجان است که طرفداران خاص خود را دارد و در سراسر جهان معروف می باشد زیرا هیجان خاصی را به گردشگران می دهد که گردشگران سوار ماشین های جیپ می شوند و در دل طبیعت بر روی تپه ها و از وسط رودخانه ها عبور می کنند و یکی از بهترین جاها برای این تفریح در این شهر می باشد.

هنگامی که سوار جیپ می شوید می توانید از داخل ماشین به مناظر زیبایی خیره شوید و از طبیعت لذت ببرید که این تفریح با ترس و شادی و هیجان زیادی همراه می باشد.

آنتالیا در ساحل مدیترانه واقع شده است و به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای خوبش به یک مکان تفریحی معروف تبدیل شده است و طبیعت بسیار زیبایی دارد و به همین دلیل تفریح این تفریح وجود دارد و در بازه زمانی 45 دقیقه تا 6 ساعت متغیر است.

در مناطق لارا و کمر آنتالیا این تفریح بیشتر رایج است و در تمام مدت این تفریح راهنما همراه شما خواهد بود.

 

برای این تفریح به کجا برویم؟

سافاری در آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا یسیار ارزان قیمت می باشد زیرا در فاصله دوری در جنوب آنتالیا واقع شده است هنگام این تفریح در این منطقه به کو دامنه های کوه توروس می روید و از جنگل ها و تپه ها و زمین های ناهموارعبور می کنید قبل از این تفریح مسافر باید بیمه شود اگر سوار جیپ شوید هزینه این تفریح 60 دلار می باشد و اگر سوار چهار چرخ شوید هزینه آن 40 دلار می باشد.

یک پارک ملی به نام کپروکانیون در شهر آنتالیا وجود دارد و در این پارک تفریحات زیادی وجود دارد و این تفریح بهترین تفریحش است که در این منطقه این تفریح فقط با جیپ امکان پذیر است.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :