021-41454

ساحل های انگلیس

ساحل های انگلیس

ساحل های انگلیس

ساحل های انگلیس

ویموت (Weymouth) تفرجگاه ساحلی فوق العاده ای  واقع در ناحیه روستایی دورست (Dorset) است. این ساحل آرام با شن‌های نرم و آب زلالش، هرساله هزاران گردشگر را صرف‌نظر از آب‌وهوا به سوی خود جذب می‌کند.تا بتوانند اوقات ارامش بخشی را تجربه کنند  در این ساحل اغلب الاغ‌ سواری و نمایش‌های سرگرم‌کننده‌ای برقرار است و به طور کلی هرچیزی که می‌بینید اصالت انگلیسی دارد. تعداد زیادی کافه و رستوران فوق‌العاده دارد که می‌توانید بدون ترس از هدر رفتن پولتان، با خیال راحت از میانشان انتخاب کنید.چرا که در این کافی شاپ ها و رستوران ها غذا های مورد علاقه تان از بهترین مواد اولیه هیه شده است

بهترین راه برای رسیدن به ویموت این است که با انتخاب یک پرواز خوب خود را به ساوتهمپتون (Southampton) برسانید و از آنجا با قطار مستقیم به ویموت بروید.

برای اقامت خود و خانواده‌تان می‌توانید یکی از بهترین هتل‌های غربی یعنی ریمبراندت (Rembrandt) را انتخاب کنید. این هتل دارای اسپا، رستوران‌های متعدد و استخر شنای بزرگی است و پایگاهی خوب برای کشف ساحل دورست محسوب می‌شود.هم چنین اینترنت رایگان پارکینگ های بزرگ سالن های ارایشگاه سالن های ماساژ از سایر امکانات هل محسوب می شود و از رستوران ها و کافی شاپ های هتل لذت ببرید

برای صرف وعده‌های غذایی رستوران آل مالو (Al Molo) که رستورانی ایتالیایی به سبک آرت دکو است را پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران بی نظیر با غذا های فوق العاده اش  در  اسکله بنا شده است. آرت دکو معادل فرانسوی هنر تزیینی متعلق به قرن بیستم است که یک جنبش هنری محسوب می‌شود. جنبشی که بر معماری، مدگرایی، طراحی صنعتی و سایر هنرها تاثیر داشته است.

رستوران مانبو بیسترو (Manbo’s bistro) هم گزینه خوبی است. این رستوران منو ویژه‌ای برای کودکان دارد و غذا را در اسرع‌وقت آماده می‌کند؛ بنابراین لازم نیست کودک  شما مدت زیادی منتظر بماند.

وقت سفارت انگلیس

پیکاپ ویزا انگلیس

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :